וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה נגד הומופוביה: חברי להקת מטאל התנשקו על הבמה ברוסיה

1.8.2019 / 9:20

שני הגיטריסטים של להקת המטאל הגרמנית רמשטיין התנשקו על הבמה במהלך הופעה במוסקבה כמחאה על רדיפת הלהט"ב ברוסיה. הם פרסמו את התמונה בעמוד האינסטגרם של הלהקה וכתבו: "רוסיה, אנחנו אוהבים אותך!". צפו בקטע

הנשיקה - בדקה 4:55

שני הגיטריסטים של להקת המטאל הגרמנית המצליחה "רמשטיין" התנשקו על הבמה במהלך הופעתם במוסקבה כצעד מחאה על היחס של ממשלת רוסיה כלפי הקהילה הגאה במדינה. התמונה עלתה אף לעמוד האינסטגרם של הלהקה ונכתב בה ברוסית: "רוסיה, אנחנו אוהבים אותך" (הנשיקה - בדקה 4:55 בווידאו שלמעלה).

זו לא הפעם הראשונה שבה חברי הלהקה מוחים נגד הומופוביה. בהופעה בפולין בשבוע שעבר נופף סולן הלהקה טיל לינדמן בדגל הגאווה בזמן ש"שט" בתוך סירה מעל הקהל. הלהקה תופיע בסנט פטרסבורג שברוסיה מחר.

רמשטיין הוקמה ב-1995 בברלין. מאז, ככל שהצלחתה גברה, כך גם עלה סף השערוריות הקשורות בה. הלהקה התפרסמה בזכות הלהיט "Du-Hast" ולאחר מכן בזכות שירים שעסקו באלימות, נקרופיליה, פירומניה, וגם בגזענות נגד שחורים. הנושאים הללו הם שהפכו אותה ללהיט ענק בקרב בני נוער ברחבי העולם. לפני עשור אסרה ממשלת גרמניה להציג בפומבי את אלבומה של הלהקה "Liebe ist Fuer Alle Da" (יש אהבה לכולם") בחנויות ברחבי גרמניה. הסיבה לאיסור היא השיר "Ich Tue Dir Weh" ("אני פוגע בך"), שכלול באלבום ומכיל, לטענת הממשלה, רמזים סאדו-מזוכיסטים. בין השאר, מופיעות בשיר שורות כגון "נשיכות, בעיטות, נשיפות כבדות, ציפורניים, צבתות, מסורים, תגידי לי מה את רוצה".

  • עוד באותו נושא:
  • רמשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully