וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכרים בעל פה את "בוורלי הילס 90210"? בוא נראה כמה תוציאו בחידון המטורף הזה

6.8.2019 / 0:18

לקראת האיחוד הטלוויזיוני המרגש של "בוורלי הילס 90210", קבלו חידון מאתגר במיוחד על הסדרה המקורית, שיוכיח עד כמה אתם באמת זוכרים אותה

בוורלי הילס 90210/פתיח רשמי

בסוף השבוע תעלה בארצות הברית וגם בישראל הדרמה הקומית החדשה המאחדת בין כוכבי וכוכבות "בוורלי הילס 90210" - חוץ מלוק פרי, כמובן. באמריקה היא תקרא "BH90210" ואצלנו פשוט "בוורלי הילס: העונה החדשה".

עשר העונות המקוריות של הסדרה הפולחנית הולידו שלל רגעים אייקונים, סצינות בלתי נשכחות, ציטוטים מעוררי השראה וכיוצא בכך. לכן, רק מתבקש לחגוג את שובה לחיינו באמצעות חידון טריוויה מאתגר, שרק מי שבאמת ראויים לתואר מעריצים ומעריצות יצליחו לקבל בו ציון מושלם.

בחידון 23 שאלות, ויש להודות כי יש בו הטיה לטובות קושיות על העונות המוקדמות יותר, ובעיקר הטיה לטובות שאלות על ברנדה - מה לעשות, היא הגיבורה שלנו.

החידון לא קל, אבל מי שבזמן אמת שיננו את הסדרה בעל פה, ו/או צפו לאחרונה בשידורים חוזרים שלה, אמורים לדלג מעליו בקלילות. שיהיה בצלחה!

"בוורלי הילס: העונה החדשה" תשודר מהשמונה באוגוסט ב-yes VOD וב-STING TV ומהעשרה באוגוסט ב-yes DRAMA. כמו כן, העונות המקוריות של הסדרה יעלו ל-VOD במהלך אוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully