וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק סיני: "לא נשארה לי ברירה אלא ללכת להליך פשיטת רגל"

5.8.2019 / 18:10

הזמר הוותיק אריק סיני כתב פוסט קצר אך דרמטי בעמוד הפייסבוק שלו, בו חשף את חומרת מצוקתו הכספית. מקורב לזמר אמר לוואלה! תרבות "אריק נמצא בחובות, מתקשה לעמוד בתשלומים והגיע להתמוטטות כלכלית ונפשית"

אריק סיני. אריאל בשור,
"הפוסט שאריק כתב בפייסבוק נובע מכאב מאוד גדול שאריק נמצא בו וסוחב איתו כבר תקופה". אריק סיני/אריאל בשור

הזמר אריק סיני כתב הערב (שני) פוסט קצר ודרמטי בעמוד הפייסבוק שלו: "לא נשארה לי שום ברירה, רק ללכת להליך פשיטת רגל".

לאורך השנים סיפר סיני כי הוא סובל מבעיות כלכליות בראיונות לתקשורת. מקורב לזמר אמר היום לוואלה! תרבות כי הוא "נמצא בחובות, מתקשה לעמוד בתשלומים והגיע להתמוטטות כלכלית ונפשית. הוא ממשיך להופיע, והמופע הגדול בשוני היה סולד אאוט. אבל למרות שהוא מקבל את אהבת הקהל, אריק הגיע לקשיים כלכליים וזה שבר אותו נפשית".

סיני לא השיב לפניית וואלה! תרבות, אבל אשת יחסי הציבור שלו מסרה: "אריק סיני, מהאמנים הגדולים והחשובים במוזיקה הישראלית, שחגג השנה יום הולדת שבעים, נקלע לקשיים כלכליים על אף ההופעות הרבות שהוא מקיים. הפוסט שאריק כתב בפייסבוק נובע מכאב מאוד גדול שאריק נמצא בו וסוחב איתו כבר תקופה. מדובר באמן חרוץ שלא מפחד מעבודה קשה, שאוהב לעבוד ובעיקר מייחל לצאת במהרה מהמצב הזה. הוא מודה לכולם על הדאגה והאיכפתיות".

באחרונה הופיע סיני בתכנית "המתחזים" בקשת 12 וסיפר כי נפל קורבן למתחזה שהציגה את עצמה כרקדנית בלט צעירה, בת להורים אמידים מקיסריה, שחפצה להגיש לו סיוע כלכלי וללדת לו ילד. בהמשך, אמר סיני, הבין שזאת אותה אשה שהציגה את עצמה בשם מקימי אינדיג והונתה גם את איש התקשורת שרון גל. עם זאת, המקורב לסיני מבהיר כי ההסתבכות הכלכלית אינה קשורה לאותה מתחזה.

  • עוד באותו נושא:
  • אריק סיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully