וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל DGTL: הליין האפ המלא

7.8.2019 / 7:37

המהדורה השלישית של פסטיבל DGTL תתקיים בתל אביב בסוכות הקרוב. והפעם עם במה רביעית ובמתחם גדול מתמיד - פארק הירקון. מי יופיעו בו וכמה יעלו כרטיסים? כל הפרטים בפנים

בן קלוק. יואכים גרן,
מסביב לשעון. בן קלוק/יואכים גרן

לאחר שתי מהדורות מוצלחות, פסטיבל DGTL חוזר לתל אביב- והפעם עם במה נוספת, רביעית במספר, ועם מתחם הופעות גדול יותר. חגיגת המוזיקה האלקטרונית תתקיים בפארק הירקון בסוכות הקרוב, והבאים והבאות יוזמנו לרקוד על פני לא פחות מ-80 אלף מטר רבוע.


לאחר שבעבר פורסמו חלק מן השמות של האמנים והמופיעות שירקידו את הנוכחים והנוכחות, היום מתפרסם התפריט המלא של האירוע. בין השמות אפשר למצוא שלל כוכבות וכוכבים בינלאומיים, שכבר הופיעו מעל הבמות המכובדות ביותר בתחום, ובהם ריצ'י הוטין, אמלי לאנס, בוב מוזס, בן קלוק, ג'ניה טרסול וחיים, גרד ג'נסון, די ג'יי בורינג, הוני, הייט מודלס, יאן בלומקוויסט, מגית קקון, קרלה דאסט, מטריקסמן, רקודנדייט ורד אקסס.

כיאה להיות גן עדן לחובבי מוזיקה אלקטרונית, תל אביב היא העיר הרביעית בלבד בעולם בה מתקיים הפסטיבל, בצד אמסטרדם, סאו פאולו וברצלונה.

הפסטיבל, המתקיים בחסות בירת היינקן ובתמיכת עיריית תל אביב יפו, יתקיים בשני 14.10. הוא יחל ב-14:00 ויסתיים רק 11 שעות לאחר מכן, ב-23:00. הכרטיסים כרגע עולים 220 שקל, ובקופות האירוע יעלו 400 שקל. אפשר להזמין אותם מראש כאן. אגב, כחלק מהאג'נדה הירוקה של האירוע, דוכני המזון בו יגישו אוכל צמחוני בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • DGTL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully