וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לבטל את הופעתה של ג'ניפר לופז במצרים משום שהופיעה בישראל"

6.8.2019 / 14:50

ארגוני ה-BDS הפעילים במצרים קוראים לבטל את הופעתה של הכוכבת האמריקאית שצפויה להתקיים ב-9 באוגוסט לאחר ביקורה בישראל. "היא לקחה חלק בהלבנת פני הכיבוש. היא פגעה ברגשות כשפרסמה באינסטגרם שלה קריאות תמיכה בישראל. יש לבטל ההופעה כהזדהות עם הפלסטינים"

ג'ניפר לופז/ניר פקין

ארגוני ה-BDS והחרם הפעילים במצרים קוראים לבטל את הופעתה של הכוכבת האמריקאית ג'ניפר לופז שמתוכננת להתקיים ב-9 באוגוסט במדינה, וזאת משום שביקרה בישראל, הופיעה שם "ולקחה חלק בהלבנת פני הכיבוש", כלשונם.

הארגון - שנחשב לאחד מארגוני החרם הבינלאומיים - פנה למפיקי המופע במצרים, שאמור להתקיים בעיר אל-עלאמיין ביום שישי הקרוב, וקרא לו לבטל את המופע "כאות הזדהות עם העם הפלסטיני ונגד הפשעים של האויב הציוני". זו צפויה להיות הופעתה הראשונה של לופז במצרים. "לופז עשתה פרובוקציה ופגעה ברגשותיהם של הערבים והפלסטינים כשפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה קריאות תמיכה בישראל ובמדיניות הגזענית שלה כלפי הפלסטינים".

ג'ניפר לופז הופיעה כאמור ביום חמישי מול קהל של כ-55 אלף בני אדם. לפני המופע ולאחריו טיילה לופז בישראל ביחד עם בן זוגה אלכס רודריגז. בין השאר ביקרו בשתי מסעדות בתל אביב, בחוף הים בעיר, וטיילו בירושלים. אחת התמונות שהרגיזו גולשים ערבים רבים הייתה מהביקור של לופז בכותל המערבי. בנוסף ביקרו בכנסיית הקבר ואכלו במסעדה בבירה.

ג'ניפר לופז. ניר פקין
לופז בירושלים/ניר פקין
ג'ניפר לופז. ניר פקין
לופז בכותל/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully