וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו לא הדורה שהכרתם": הצצה לאחורי הקלעים של "דורה והעיר האבודה"

7.8.2019 / 12:24

לקראת עליית הגרסה הקולנועית של "דורה", הכוכבת שלו מספרת למה היא כל כך אוהבת את דמותה של החוקרת, ומספקת כמה רמזים לגבי ההפתעות שמצפות לנו

הטריילר לסרט "דורה והעיר האבודה"/פורום פילם

סדרת האנימציה "מגלים עם דורה" עלתה לאוויר בתחילת העשור הקודם, והפכה להצלחה גדולה. עכשיו, מגיעה גם גרסה קולנועית שלה - והפעם עם שחקנים בשר ודם. "זו לא דורה שהכרתם", מבטיחים לנו.

הגלגול הקולנועי, "דורה והעיר האבודה" שמו, מתאר כיצד החוקרת עולה כיתה ועוברת לבית הספר התיכון. היא מתחברת יחד עם כמה נערים בני גילה וחשוב מכל, עם קוף נאמן, כדי לצאת להרפתקה בעקבות המקום שבשמו נקרא הסרט.

את דורה מגלמת איזבלה מונר המצוינת, שחקנית בת 18 שכבר הפגינה תצוגות מעולות ב"פתאום משפחה" וב"סיקאריו: הנקמה". יחד איתה מככבים כמה בעלי מלאכה ותיקים, ובהם אווה לונגוריה ומייקל פנה.

הסרט ייצא אצלנו לאקרנים בחמישי 15.8, בגרסה המקורית ובעותקים מדובבים לעברית. המעריצים הוותיקים יתאכזבו לגלות כי בניגוד למקור הטלוויזיוני, הפעם לא שירה נאור מדבבת את דורה, אלא בר סביר, שגם כבודה במקומו מונח, כמובן.

לקראת עליית "דורה והעיר האבודה" לאקרנים, צפו בהצצה לאחורי הקלעים של הסרט, ולשיחה עם הכוכבת שלו, שמספקת לנו כמה רמזים לקראת מה שמצפה לנו בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully