וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות סערת הפברוק: כאן הורידה את פרקי "מחוז ירושלים" מהרשת

7.8.2019 / 16:56

לאחר הסערה הציבורית שקמה בעקבות החשיפה כי שוטרים שתלו רובה בביתו של תושב עיסאוויה לצורך הצילומים, החליטו בכאן להוריד מהרשת את פרקי "מחוז ירושלים", והיד עוד נטויה

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניב מעוז

סערת "מחוז ירושלים" לא עוברת בשתיקה. כזכור, אתמול (שלישי) נחשף בעיתון הארץ, כי השוטרים המתועדים בסדרה שתלו לכאורה רובה בביתו של תושב עיסאוויה לצורך הצילומים. בעקבות התגובות הציבוריות החריפות לכך, הוחלט היום כאן להוריד את כל פרקי הסדרה מהרשת, והם כבר לא זמינים ביוטיוב וכדומה.

כאן מסרו בתגובה כי מאז קבלת התלונה הראשונית נגד המשטרה ונגד קודה, חברת ההפקה שאמונה על הסדרה, הוא פתח בבירור מעמיק מולה כדי לבחון את שיטות הפעולה והעריכה בפרקים השונים. "התאגיד רואה בחומרה רבה את הטענות, המנוגדות לחלוטין לכללי האתיקה שעליהם חתמה 'קודה' בחוזה שלה" נמסר בהמשך, "ועד לסיום הבירור הוחלט להוריד את כל פרקי הסדרה משידור. מועצת כאן תקיים דיון דחוף בעניין ונפעל בהתאם להחלטות שיתקבלו".

הדוקו-ריאליטי "מחוז ירושלים", העוקב אחר פעילותם של שוטרי יחידות המודיעין, היס"מ וכיוצא בכך באזור שבשמו הוא נקרא, עלה לאוויר באמצע מאי האחרון. בתחילה הוא זכה לתהודה רבה ולכמות גדולה במיוחד של צפיות ביוטיוב וכיוצא בכך, והיה לאחת הגאוות הגדולות של מחלקת התוכן של התאגיד - כעת, כמובן, הדברים נראים אחרת.

מחוז ירושלים. צילום מסך
ההודעה המצפה למי שמחפש את הפרקים ביוטיוב/צילום מסך
נשק הושתל בפרק הסיום של מחוז ירושלים. צילום מסך
מתוך "מחוז ירושלים"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully