וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי גס שיש, הכי מצחיק שיש: הסצינות הכי פרועות של סת' רוגן

בשיתוף טוליפ אינטרטיימנט, בשיתוף Tulip Entertainment

8.8.2019 / 7:24

לקראת עליית "ילדים טובים", הקומדיה הקורעת החדשה מבית היוצר שלו, נזכרנו בסצינות הכי פרועות, הזויות, מצחיקות ובלתי נשכחות מסרטיו של סת' רוגן - וממש לא חסרות כאלה

טוליפ מדיה

בעשור וחצי האחרונים, הפך סת' רוגן לבית חרושת לייצור קומדיות פרועות, מצחיקות, מצליחות ופולחניות. כשחקן, תסריטאי, מפיק ובמאי הוא היה מעורב בין השאר ב"בתול בן 40", "הדייט שתקע אותי", "סופרבאד", "מסיבת נקניקיות", "ריאיון סוף", שני הסרטים בסדרת "שכנים" ולאחרונה גם "מה הסיכוי?", וזו רק רשימה חלקית. כל הלהיטים הללו זכו להצלחה גדולה גם בישראל, שהרי הקהל כאן אוהב קומדיות, ואוהב אותן כמה שיותר מטורפות ובוטות.

בסוף השבוע הקרוב, יגיע לאקרנים סרט נוסף מפס הייצור המשובח של רוגן - "ילדים טובים" שמו, בו הוא שימש כמפיק. העלילה עוסקת בילד בן 12 החווה התקף פאניקה לפני מה שאמורה להיות הנשיקה הראשונה שלו, וכך נקלע להרפתקה יחד עם שני חבריו הטובים, בני גילו. למרות גילם הצעיר, ההסתבכות שלהם כוללת סמים גנובים, מרדף משטרתי, קרב פיינבול וכמיטב המסורת של הבדרן הממזרי, הרבה בדיחות גסות.

לקראת עליית "ילדים טובים" לאקרנים, זו ההזדמנות להיזכר בקומדיות הקודמות של רוגן וברגעים הכי פרועים שלהן - והרי ממש לא חסרים כאלה.

בשיתוף טוליפ אינטרטיימנט, בשיתוף Tulip Entertainment
  • עוד באותו נושא:
  • סת רוגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully