וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל "מקומות שמורים" יתקיים זו השנה השנייה, והפעם בסינמטק תל אביב

8.8.2019 / 15:24

בעקבות הצלחת המהדורה הראשונה, הפסטיבל היחיד בעולם המציג אירועי תרבות המותאמים לילדים על הספקטרום יחזור שנית, והפעם בסינמטק תל אביב

פסטיבל מקומות שמורים. כפיר בולטין,
מתוך המופע "אה-או" שיעלה בפסטיבל/כפיר בולטין

פסטיבל מקומות שמורים הוא הפסטיבל היחיד מסוגו בעולם המציג במשך כמה ימים ברצף אירועי תרבות המותאמים לילדים על הספקטרום האוטיסטי ושוניות נוירולוגיות אחרות. בעקבות הצלחת המהדורה הראשונה שלו, שהתקיימה בשנה שעברה, הוא יתקיים גם בקיץ הקרוב - בין ה-25 באוגוסט ל-27 באוגוסט בסינמטק תל אביב.

במסגרת הפסטיבל יעלו ארבע הצגות מותאמות, הצגה חושית, מופע מוזיקלי ופעילויות אחרות. את כולם ילווה צוות מתנדבים ויהיה במתחם אזור שקט להירגעות. כמו כן, הבאים והבאות יוכלו להיעזר באוזניות אטומות לרעש ובסטרס בולז.

אור אלתרמן ברנע, מייסדת שותפה ומנהלת הפסטיבל, מסרה לקראתו: "בישראל כיום יש כ-30 אלף ילדים המאובחנים על הספקטרום האוטיסטי ועוד רבים נוספים ממגוון נירולוגי וקוגניטיבי רחב. ולמרות שבכל שנה נוצרות בישראל כחמישים הצגות ילדים חדשות, אף אחת מהן אינה מונגשת באופן מודע המאפשר לילדים עם שוני נוירולוגי או רגישות חושית ליהנות מהן ולחוות אותן כמו כל הילדים. מטרת העל שלנו היא להרחיב את הרפרטואר של ההצגות המונגשות בפרט ולהפוך את ההנגשה הזו לחלק מעולם האמנות והתרבות לילדים בכלל. אנחנו גאות ושמחות להיות חלק ממגמה עולמית מתרחבת ומשינוי התפיסה שנגישות היא האחריות של כולנו. תגובות ההורים מכל רחבי ישראל ומגופים בינלאומיים רק מחזקת את העובדה שזה פשוט הדבר הנכון לעשות".

פרטים נוספים ראו באתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully