וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל סמית' מנסה להרוג את עצמו: צפו באחורי הקלעים של "איש מזל התאומים"

8.8.2019 / 15:56

בעזרת טכנולוגיה פורצת דרך, "איש מזל התאומים" מציג את וויל סמית' בתפקיד כפול: גם כרודף וגם כנפרד, גם כרוצח וגם כקורבן שלו, גם כצעיר וגם כמבוגר. צפו בהצצה לאחורי הקלעים של הסרט, שיעלה כאן בסתיו הקרוב

פורום פילם

המסע של הסרט "איש מזל התאומים" התחיל עוד ב-1997, אז רכשו דיסני את הזכויות לתסריט ההתחלתי של דארן למקה, העוסק ברוצח שכיר משופשף הנלחם באויב הכי קשה שאי פעם היה לו - שיבוט צעיר של עצמו, היודע לחזות את כל מהלכיו.

התכנון המקורי היה שטוני סקוט יביים את הסרט, אבל כפי שקורה בהוליווד לעתים קרובות, הפרויקט התעכב. במשך השנים נקשרו אליו שלל שמות. הריסון פורד, מל גיבסון, ניקולס קייג', קלינט איסטווד, שון קונרי ואחרים הוזכרו כמועמדים לגלם את התפקיד הראשי, אבל כל זה לא יצא לפועל.

אחרי יותר משני עשורים, ובעקבות שכתובים תסריטאיים ופיתוחים טכנולוגיים שהקלו על הוצאת הפרויקט לפועל, סוף כל סוף יצאה הפקת "איש מזל התאומים" לדרך וגם הסתיימה בהצלחה.

בסופו של דבר, את התפקיד הראשי מגלם וויל סמית ובשרביט הבימוי אחז הבמאי הוותיק והמהולל אנג לי, בין השאר זוכה האוסקר על "חיי פיי". מדובר בשילוב מסקרן ביותר, כך שבהחלט יהיה מעניין לצפות בסרט במלואו כשיעלה כאן בשלושה באוקטובר. בינתיים, מוזמנים ליהנות מהצצה לאחורי הקלעים שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully