וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיק "מחוז ירושלים" מתנצל: "קיבלתי שיעור שמשנה את מסלול חיי"

12.8.2019 / 12:22

"קיבלתי שיעור שנצרב בנשמתי", כתב בעלי "קודה הפקות", רם לנדס, בפוסט שפרסם בפייסבוק ובו לקחת אחריות על הסצנה המבוימת שעוררה סערה, במסגרתה שתלו השוטרים נשק בביתו של תושב מזרח ירושלים ו"החרימו" אותו

תושב עיסאוויה שבביתו הושתל נשק ע"י המשטרה לצורך צילום הסדרה "מחוז י-ם", הגיש 
תלונה למח"ש על פגיעה בפרטיותו ובשמו הטוב, שימוש בסמכות לרעה ובדיית ראיות. רוני כנפו
תושב עיסאוויה שבביתו הושתל נשק ע"י המשטרה לצורך צילום "מחוז ירושלים"/רוני כנפו

בפוסט בפייסבוק התנצל רם לנדס, בעלי קודה תקשורת שהפיקה את "מחוז ירושלים" עבור כאן 11, על הסצנה שעוררה סערה.

"אני אישית, רם לנדס, הבעלים של קודה תקשורת לוקח על עצמי את האחריות ומבקש סליחה. מהצופים, מכל מי שנפגע מצילומי הסדרה ומהשידור שלה. אני כותב את הדברים האלה אחרי ימים ולילות של צום, תענית וחשבון נפש מייסר, ובניגוד לדעתם של כל עורכי הדין ויועצי התקשורת. כאדם שמאמין בכבוד האדם, כל אדם, קיבלתי שיעור שנצרב בנשמתי ומשנה את מסלול חיי. אני יודע שיש סיבה לשיעור הזה, ומקווה שהיא תופיע בפני בהמשך". את דבריו חתם לנדס: "יש בפני מסע ארוך. בני אדם נפגעו. כרגע זה הזמן להגיד רק מילה אחת: סליחה!"

כאמור, בעיתון "הארץ" חשף העיתונאי ניר חסון כי השוטרים המתועדים בסדרה שתלו רובה בביתו של תושב עיסאוויה לצורך הצילומים. בעקבות התגובות הציבוריות החריפות לכך, החליטה כאן 11 להוריד את כל פרקי הסדרה מהרשת.

הדוקו-ריאליטי "מחוז ירושלים", העוקב אחר פעילותם של שוטרי יחידות המודיעין, היס"מ וכיוצא בכך באזור שבשמו הוא נקרא, עלה לאוויר באמצע מאי האחרון. בתחילה הוא זכה לתהודה רבה ולכמות גדולה במיוחד של צפיות ביוטיוב וכיוצא בכך, והיה לאחת הגאוות הגדולות של מחלקת התוכן של התאגיד. לנוכח הסערה הודיע תאגיד השידור ביום חמישי האחרון כי הוא מפסיק לאלתר את ההתקשרות עם יוצרי הסדרה, חברת "קודה תקשורת" בבעלותו של לנדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully