וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה בלאגן: צפו בטל פרידמן נכנס לנעלי ג'ק בלאק ב"רוק בבית הספר"

12.8.2019 / 15:06

אחרי הסרט, הגיע המיוזיקל של אנדרו לויד וובר, ועכשיו מגיע גם העיבוד הישראלי שלו - שיעלה על הבמות בסוכות, עם טל פרידמן בנעליו של ג'ק בלאק. עד אז, אתם מוזמנים לצפות בהצצה לראשונה לנאמבר תוסס במיוחד מתוכו. יאללה בלאגן!

תיאטרון תל אביב

המותג "רוק בבית הספר" החל את דרכו לפני כעשור וחצי, כסרט נפלא של הבמאי ריצ'רד לינקלייטר בכיכובו של ג'ק בלאק המצוין. בעקבות ההצלחה, הגיעה גם גירסה בימתית - מיוזיקל שכתב מלך מחזות הזמר, אנדרו לויד וובר, ורץ בהצלחה בווסט-אנד וגם על במות ברודווי.

עכשיו, לראשונה, מגיעה הגרסה הישראלית, בהפקת תיאטרון תל אביב. בליהוק גאוני, יהיה זה טל פרידמן שייכנס לנעליו של ג'ק בלאק, כמוזיקאי הכושל המוצא עבודה בתור מורה מחליף, והופך את הכיתה שלו להרכב רוק חצוף ובועט.

בצד פרידמן, המככב כעת גם בלהיט הקולנועי "המוסד", יככבו עשרות ילדים, וכולם לא רק ישחקו וישירו, אלא גם ינגנו בלייב על הבמה.

לנוסח העברי אחראי דניאל אפרת, להפקה המוזיקלית אביב קורן ולכוריאוגרפיה - מיכל שי. את "רוק בבית הספר" מביים אלדר גוהר גרויסמן, והוא יעלה בסוכות הקרוב בתיאטרון תל אביב, ואז יגיע בחנוכה להיכל התרבות. עד אז, אתם מוזמנים לצפות בהצצה לתוך אחד הנאמברים מתוך המחזמר, שמייצג היטב את רוחו, בו פרידמן והילדים מזמרים "יאללה בלאגן". יאללה!

רוק בבית הספר. רונן אקרמן,
לא יכולים לחכות. מתוך "רוק בבית הספר"/רונן אקרמן
  • עוד באותו נושא:
  • טל פרידמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully