וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עזיבת יוכפז: ישראל טויטו מונה למנכ"ל חדשות 13

13.8.2019 / 17:24

טויטו, אשר נבחר פה אחד על ידי ועדת האיתור, שימש כממלא מקום המנכ"ל מאז חודש מאי האחרון. בעבר שימש כעורך המהדורה המרכזית וכן בשורה של תפקידים נוספים בחברה. "ניחן באומץ הלב וביושרה המזוהים עם החברה ועם עיתונאיה"

ישראל טויטו. יח"צ, אתר רשמי
"עיתונאי מן המעלה הראשונה, אשר צמח בחדשות 10". ישראל טויטו/אתר רשמי, יח"צ

ישראל טויטו מונה למנכ"ל חדשות 13 - כך הודיע היום (שלישי) דירקטוריון חברת החדשות. טויטו יחליף בתפקידו את המנכ"ל היוצא גולן יוכפז. האחרון עזב את תפקידו בחודש מאי האחרון, כמה חודשים בלבד לאחר המיזוג בין רשת וערוץ עשר, על רקע הפיגור המשמעותי ברייטינג בין הערוץ ובין המתחרה האימתני שלו, קשת 12.

ועדת האיתור בחרה בטויטו פה אחד, והיום אושר המינוי. מאז עזיבת יוכפז הוא שימש למעשה כממלא מקום מנכ"ל החברה, ובעבר שימש בשורה של תפקידים בכירים בה, וביניהם: עורך המהדורה המרכזית, עורך "המגזין" וכן ראש מחלקת התחקירים. לתפקיד סמנכ"ל התוכן של חברת החדשות הוא מונה בשנה שעברה.

יו"ר דירקטוריון חדשות 13, ד"ר זהר קדמון מסר בעקבות ההודעה כי "בשם דירקטוריון החברה, אנו מברכים על מינויו של ישראל טויטו למנכ"ל חדשות 13. ישראל הוא עיתונאי מן המעלה הראשונה, אשר צמח בחדשות 10, התקדם לתפקידים עריכתיים וניהוליים, ולאחרונה הוכיח מצוינות ומנהיגות כממלא מקום מנכ"ל חדשות 13". עוד הוסיף קדמון כי "ישראל ניחן באומץ הלב וביושרה המזוהים עם החברה ועם עיתונאיה. אנו בטוחים כי ישראל יוביל בהצלחה את המהלכים הנדרשים למיצוב חדשות 13 כחברה מובילה תחת 'רשת' הממוזגת. אנו מאחלים לישראל הצלחה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully