וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מחט אחרי שנחקר: "זו תלונת שווא, ניצול ציני של MeToo"

14.8.2019 / 21:27

השחקן והמגיש, שנחקר בעקבות תלונה של צעירה מאילת על עבירות מין שביצע בה לכאורה, כתב בפייסבוק שמדובר בתלונה שקרית שהוגשה לאחר שהוא עצמו ביקש להרחיק את הצעירה ממנו: "תפוח רקוב שעלול לגרום לאנשים לאבד אמון במאות תלונות אמיתיות"

לאחר שהשחקן והמגיש קובי מחט נחקר במשטרת מרחב ירקון בתל אביב בעקבות תלונה של צעירה מאילת על עבירות מין שביצע בה לכאורה, מגיב מחט לפרשה וטוען שמדובר בתלונת שווא. לדבריו, המתלוננת בדתה תלונה שקרית נגדו תוך שהיא מנצלת את קמפיין MeToo: "תפוח רקוב אחד שעלול לגרום לבני אדם לאבד אמון במאות תלונות של נשים וגברים אשר סבלו סובלים באמת מהטרדות מהסוג הזה".

התלונה הוגשה לפני שמונה חודשים, לאחר שמחט עצמו פנה למשטרה וביקש להרחיק את הצעירה בעקבות הטרדה לכאורה. במהלך חקירתה של הצעירה הוגשה תלונה מצידה, וזו נחקרת בימים אלה. בתום חקירתו, שוחרר מחט החשוד בתנאי שלא יצור קשר עם המתלוננת ב-30 הימים הקרובים. "בשנתיים האחרונות אני ומשפחתי נמצאים תחת מסכת הטרדות, איומים וניסיונות סחיטה קשים", כתב בפייסבוק. "בגין איומים אלה אשר כללו איום בפגיעה פיזית באשתי הגשתי לפני כשמונה חודשים תלונה למשטרה. למשטרה הוגש באותו מעמד הארד דיסק מלא בראיות מצולמות כתובות ומוקלטות המתעדות את העבירות המיוחסות לה ואינן משתמעות לשני פנים. כמובן שמטעמי חשש לשיבוש חקירה לא אוכל לפרטן. בית המשפט הטיל על המטרידה צו הרחקה ושהייה במעצר בית.

קובי מחט. ניר פקין
תלונת שווא. קובי מחט/ניר פקין

"לצערי, כמה ימים אחרי הגשת התלונה מצידי החליטה הנאשמת לבדות תלונת שווא נגדי ולנצל ניצול ציני את הקמפיין החשוב ביותר בעשורינו, קמפין me too. תפוח רקוב אחד, שעלול לגרום לבני אדם לאבד אמון במאות תלונות של נשים וגברים אשר סבלו וסובלים באמת מהטרדות מסוג זה", המשיך מחט. "במשך כל החודשים האחרונים באמצעות עורך דיני פנינו למשטרה ברצון לחשוף את החומרים המרשיעים שברשותי ולענות לכל השאלות ואתמול אכן עשינו זאת. שיתפתי פעולה באופן מלא וזכיתי לחקירה הוגנת קשוחה ואנושית עד מאד.

"לשמחתי, מבעוד מועד הזמנתי חופשה עם משפחתי המורחבת , אליה אני יוצא מחר וכולי תקווה שעד חזרתי, המשטרה תמצה את החקירה ואת הדין ותביא לסיומה תקופה של סיוט אמיתי לי ולמשפחתי. עד כדי כך בטוח אני בצדקתי שהגשתי תלונה בגין האיומים וההטרדות. אדם בר דעת שיודע שיש מאחוריו קופת שרצים לא היה עושה כן. אין כמה אמיתות, חברים. יש רק אחת. והעובדות יצאו לאור במהרה. מעריך את התמיכה ומאחל לכולכם חג אהבה שמח".

  • עוד באותו נושא:
  • קובי מחט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully