וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הדובדבנים: הצצה ראשונה לסרט המדובר "קצפת ודובדבנים"

20.8.2019 / 16:57

עם ביקורות משתפכות ו-11 מועמדויות לאופיר, "קצפת ודובדבנים" הולך להיות אחד הסרטים המקומיים המדוברים של העונה הקרובה. לקראת עלייתו לאקרנים ביום הבחירות, קבלו טעימה ראשונה ממנו

גיא רז

בזכות סרטי פולחן כמו "הכוכב הכחול" ו"משהו טוטאלי", גור בנטביץ' הוא כבר שנים אחת הדמויות האהובות בעולם הקולנוע הישראלי. האהדה כלפיו הגיע לשיא חדש בזכות סרטו הטרי והאישי ביותר, "קצפת ודובדבנים", העוסק בקולנוען שבדיוק כמוהו, חווה מפח נפש מקצועי, ויוצא בעקבותיו למסע בעיר הגדולה בחיפוש אחר גאולה. כן, ממש כמו ב"כאב ותהילה" של אלמודובר, רק בעברית ובתל אביב - ולפי הרבה מן הביקורות, גם בצורה עוצמתית ומרגשת עוד יותר.

הסרט ערך את הקרנת הבכורה שלו בפסטיבל ירושלים האחרון, וזכה שם לביקורת משתפכות. נוסף לכך, הוא מוביל במספר המועמדויות לפרסי אופיר, עם 11 שכאלה.

היום מתפרסמת הכרזה של הסרט, ונודע גם על תאריך ההפצה שלו - ה-17 בספטמבר, כלומר יום הבחירות, בו אפשר יהיה להעביר עמו את ההמתנה למדגם.

בנטביץ' עצמו מככב בסרט, ובצידו עוד כמה שמות שבדרך כלל אנחנו מכירים כבמאים, אבל כאן חובשים כובעים של שחקנים - דובר קוסאשווילי כנהג מונית חובב קולנוע איכותי (שגם קורא באדיקות את מדור הקולנוע של וואלה!) והדס בן ארויה כאושיית רשת המייעצת לגיבור איך להתחבר לקהל הצעיר. לצילום המופתי אחראי גיא רז, ועד ש"קצפת ודובדבנים" יעלה לאקרנים אתם מוזמנים להתענג כאן על קטע ראשון מתוכו.

אגב, שבוע וחצי אחרי "קצפת ודובדבנים" יעלה לאקרנים סרט ישראלי מדובר ומוערך נוסף, "ימים נוראים" של ירון זילברמן, העוקב אחר יגאל עמיר בתקופה שקדמה לרצח רבין, כך שבכל הקשור לקולנוע המקומי, ספטמבר הולך להיום חם מאוד.

קצפת ודובדבנים. גיא רז,
הכרזה של הסרט/גיא רז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully