וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימי תבורי, סי היימן ואלי יצפאן בסרט אחד - צפו בטריילר של "המחשמלים"

22.8.2019 / 0:32

"המחשמלים" מסתמן כאחד הסרטים המקומיים המדליקים של השנה הבאה, ועוסק בסיפורה של להקת אייטיז נשכחת שמקבלת הזדמנות חד-פעמית להתקמבק. בין המשתתפים: טל פרידמן, שימי תבורי, סי היימן ואלי יצפאן

גרין פרודקשנס

נוסטלגיה לאייטיז היא אחד המאפיינים הבולטים של הקולנוע המערבי בעשור וחצי האחרונים, ועכשיו היא מגיעה גם לתעשייה הישראלית. הקומדיה הישראלית החדשה "המחשמלים" תעסוק בלהקה שזכתה בתואר תגלית השנה ב-1984, אבל מאז שקעה בתהום הנשייה, וגם את הוון היט וונדר שלה אף אחד לא זוכר. שלושים וחמש שנה לאחר הפריצה שלה, היא מקבלת הזדמנות חד-פעמית להתקמבק ולכבוש מחדש את הבמות.

תסריטאי הסרט הם שראל פיטרמן, שיר ראובן וצביקה נתן. הם כתבו במשותף במבוסס על הסיפור של נתן, שגם מגלם את הגיבור, בן דמותו. את התסריט הביא אל הבד הבמאי המוכשר בועז ארמוני, מי שהיה חתום על "מסווג חריג" המצוין והלא מוערך דיו, וכמו אז, גם הפעם מאחורי הפרויקט עומדת חברת ההפקה גרין פרודקשנס, שהיתה מצידה אחראית גם ל"פיגומים" ו"בגרות" האדירים.

ב"המחשמלים" יככבו טל פרידמן, אלישע בנאי, אלה ארמוני ואמא שלה, דפנה ארמוני, שתופיע בתפקיד עצמה, וכך גם שימי תבורי וסי היימן. אחת האטרקציות הגדולות בו תהיה הופעת אורח של אלי יצפאן, בתפקידו הקולנועי הראשון מזה שנים.

הסרט המסקרן צפוי לעלות לאקרנים בשבעה בנובמבר, ועד אז אתם מוזמנים להתענג כאן על הטריילר הראשון והטרי שלו, שבדיוק יצא חם מהתנור.

המחשמלים. ורד אדיר,
מתוך "המחשמלים"/ורד אדיר

מתוך "המחשמלים" (צילום: ורד אדיר)

המחשמלים. ורד אדיר,
המחשמלים/ורד אדיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully