וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטליה אוריירו: "דודו טופז חרמן"

22.12.2002 / 12:37

בראיון שישודר הערב אצל גיא פינס אומרת הנטליה כי בעלה התרגז ממפגן הליטופים והביסים שהעניק לה הראשון בבידור; קמפיין אינטרנט חדש קורא להחרמת טופז - "להוריד לדודו ת'רייטינג"

"דודו טופז חרמן" - במילים אלה, ובעברית, מתייחסת נטליה אוריירו לתפקודו של הראשון בבידור, בראיון שישודר הערב ב"ערב טוב עם גיא פינס" (22:45). אתר "אייס" מדווח כי בתוכנית, שתוקדש כולה לפרשת טופז-אוריירו, מספרת כוכבת הטלנובלות כי בעלה התרגז ממפגן הליטופים והביסים שהעניק לה מלך הרייטינג.

התבטאויותיה אלה של אוריירו סותרות את הרושם שניסו ליצור מערכות היחצנות המקומיות, ועל פיו הזמרת-שחקנית קיבלה את שאירע בתוכניתו של טופז בסוג של אדישות חברמנית.

בתוך כך החל, מתנהל בימים האחרונים קמפיין אינטרנטי הקורא להחרמת תוכניתו של דודו טופז בעקבות מופע האימים שלו מיום שני שעבר. הקמפיין, המתרכז באתר http://www.drop.to/dudutopaz, זוכה ברוח הבחירות לכותרת הקופירייטרית-סטיקרית: "מורידים לדודו ת'רייטינג".

מקימי האתר העלומים, שקוראים לעצמם "הצופים המאוכזבים", קוראים לגולשים: "צפו בכל ערוץ אחר. כבו את הטלוויזיה. למדו את ילדיכם מהן עבירות מין וכיצד להתגונן מעברייני מין. רק אל תצפו בדודו טופז".

גם לטופז עצמו פונים מארגני החרם, באומרם: "זאת ההזדמנות להחזיר לך - חתיכת מניאק שמאוהב בעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully