וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריזוטו בג'ינס

7.12.2000 / 17:06

אסף ציפור על קלטות הווידאו של "השף העירום", מתנה אידיאלית לבשלנים חובבים שצריכים שדרוג דחוף בביצועי המטבח שלהם

זה עתה יצאה בווידאו קלטת של "השף העירום" THE NAKED CHEF, תוכנית הבישול המצוינת של ג'יימי אוליבר. למי שפספס את הסדרה בערוץ 8, כדאי להזכיר שג'יימי הוא שף בן 25, כריזמטי להפליא, שאביו היה שף נורא נחשב, ושתוכניתו קבעה לעצמה קו של בישול קל אך אופנתי וטעים להפליא.

עכשיו יצאה קלטת הווידאו, שכוללת את כל פרקי הסדרה וכן ספיישל כריסמס, ובמקביל יצאה עוד קלטת, היא קלטת ה"PUKKA TUKKA" של ג'יימי אוליבר, שכוללת 14 מתכונים חדשים שלא שודרו בטלוויזיה, אבל הפעם בכיוון הרבה פחות אופנתי והרבה יותר ביתי. וזה אוכל שבאמת אפשר להכין. יחד עם קלטת ה"פקה טקה" מקבלים כרטיסי מתכונים של כל המתכונים שמופיעים בקלטת. מארוחת צהריים של פירה, שעועית ברוטב עגבניות וסלמון חרוך, ועד מנות אחרונות (סמי-פרדו) ולפחות מנת פסטה מצוינת אחת על בסיס עגבניות שרי. מי היה מאמין שכל כך פשוט לעשות ריזוטו לבן עם פרשוטו וגבינת עיזים?

החבילה המלאה של שתי הקלטות - שאפשר להשיג בכל החנויות המקווננות - היא מתנה אידיאלית לחובבי בישול או לבשלנים חובבים שצריכים אפגרייד דחוף בביצועי המטבח שלהם. תוכנית בישול שבאמת מראה לך בצורה פשוטה וישירה איך לעשות אוכל פשוט, טעים, שיש בו בכל זאת איזה טייסט אופנתי. איך לא חשבו על זה קודם?

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully