וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רטרו, שמטרו, העיקר שתרוץ בבגד ים

10.12.2000 / 11:36

דנה קסלר מקדמת בברכה את וונדר-וומן, שחוזרת בסיבוב אלגנטי להציל את העולם

דרה בירנבאום - אמנית הווידאו-ארט הפמיניסטית שעשתה מאשת חיל הנאווה קציצות - לא היתה שמחה לשמוע, אבל ערוץ הפעולה החליט להביא לנו עוד סיבוב על הרפתקאותיה המופלאות של וונדר-וומן. ולא מדובר בגירסה חדשה עם ג'ניפר לאב יואיט עם פוש-אפ או משהו, אלא באותה וונדר-וומן מוכרת ואהובה מהסבנטיז, אותה מגלמת כזכור לינדה קרטר, שנקטפה לתפקיד לא הרבה אחרי שזכתה בתואר מיס עולם.

בתחילת שנות השבעים ניסו האמריקאים להמיר את דמות הקומיקס הפופולרית לסרט טלוויזיה בכיכובה של איזו גמדה בלונדינית, ואחר כך התפלאו שזה היה פלופ. בהצתה מאוחרת קומיקסאית אופיינית הם קלטו רק אז שמה שהם צריכים זאת אמזונה ברונטית עם כריזמה ונוכחות, וליהקו לתפקיד את קרטר, שהיא ממש כמו שמה של הלהקה האהובה ההיא (קרטר - מכונת המין הבלתי ניתנת לעצירה).

ומאז היא רצה לה בבגד הים הליצני הזה שלה ברחבי העיר, כמו הבייבז במשמר המפרץ רק עם יותר תמיכה, ומצילה את העולם. בעונה הראשונה העלילות התרחשו בשנות הארבעים, בזמן מלחמת העולם השנייה (באמריקה, לא בגטו ורשה!), והחל מהעונה השנייה הסדרה עברה לרשת אחרת וקיבלה את הלוק המודרני המקובל של בוגי בן. מבחינתנו זה לא ממש משנה. כל עוד היא עושה את הסיבוב האלגנטי הזה שלה, בלוטות הרטרו-שמטרו שלנו מבסוטות.

- "ההרפתקאות החדשות של וונדר-וומן" משודרת בערוץ AXN (ערוץ האקשן) בכל יום בשעות 12:50 ו- 16:10

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully