וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר מוטה יגיע לחלוק כבוד לרייב השני נגד הכיבוש

30.12.2002 / 17:25

מייסד מצעד האהבה ואחד הפוליטיקאים החשובים של אומת הדאנס אישר השתתפותו במסיבת המחאה שתתקיים ביום שישי מול טירתו של ראש הממשלה

ד"ר מוטה, מעמודי התווך של אומת הדאנס הגלובלית ומי שחתום במו ידיו על כינון מצעדי האהבה בעולם, הודיע כי יגיע לחלוק כבוד ל"רייב נגד הכיבוש 2", שיתחולל בצהרי יום שישי, ה-3 בינואר, מול חוות השקמים, טירתו של ראש הממשלה, אריאל שרון.

מוטה, מפוליטקאי השמחה החשובים שידעו שנות התשעים, הוא מהאחראים הראשיים לתהליך הפוליטיזציה שעברה המוזיקה האלקטרונית בשנים האחרונות, ובמסגרת פעילותו החשובה כהוגה ומארגן העל של מצעד האהבה טרח רבות להפוך את זירת הדאנס למקום בו מפגינים הרוקדים סבלנות, כבוד ואפילו אהבה זה כלפי זה, יהיו מינם, מוצאם הלאומי ונטיותיהם אשר יהיו.

בקול הקורא שמעבירים מארגני הרייב בימים אלה בדואר האלקטרוני הם מודיעים כי שרון "עומד בראש הממשלה שמובילה את המדיניות המזעזעת ביותר שנראתה אי פעם במדינת ישראל, מדיניות שכולה רמאות. כלפי פנים - קיצוץ מהעניים למען העשירים באמתלות תקציביות, מדיניות ה'אם צריך לקצץ, נחתוך לשכבות החלשות'. וכלפי חוץ - נכונות למשא ומתן ולפשרה, תוך ניצול ציני של כל אפשרות להפכם לבלתי אפשריים בפועל.

"כשהוא שותק ומגחך מעל תלי חורבננו, תוך שהוא קולף תפוז כתום, זה האיש שעדיין מצליח להפנט את השמאל ולנטרל את המחאה, על ידי דימויו המופרך כ'רועה כבשים שליו' (גם זו עובדה לא נכונה, יש לו תריסר עובדים זרים שקיבל לפני חצי שנה שעושים את העבודה).

"את האדישות ששרתה בשמאל העייף והחבול אנו מעונינים למחוק מליבנו. העובדה ששרון לא מתראיין כדי לא לחשוף בפנינו את אופקיו נטלי-התקווה וכוחניותו הידועה לשמצה, אינה משנה את העובדה שההתנחלות המשיחית ביו"ש הופכת את חייהם של מיליוני בני אדם ללא-חיים. העובדה שדיבורים על טרנספר והפעלה של טרנספר בפועל הפכו לשגרת בלהות לגיטימית רק מוכיחה כי טירוף אוחז בנו. העובדה שריקודי העם ושירה בציבור נכנסה לאופנה, רק אומרת שאנחנו מוכרחים להחליף דיסק, ולרקוד את זעקתנו לשמיים.

"קוקטייל רעיל של ימין סהרורי ומרכז עצל ופחדן מחייב אותנו לפעולה מעוררת. פעולה שתשחרר מאיתנו ולו פרומיל מרגשות הזעם והאימה שממלאות אותנו לנוכח מציאות חיינו, מציאות שהורגת אותנו וכותשת את שכנינו.

"אנו משערים שמסיבות טכניות גרידא, הרייב הנוכחי לא ימשוך את אלפי המפגינים שהגיעו לאירוע הראשון ברחבת מוזיאון תל אביב. אבל אין לנו ספק שבהתנהלות נכונה, האפקטיביות של חגיגה לא-אלימה מול חוות ראש הממשלה הנוראי הזה יכולה להיות גדולה ורועמת באותה המידה, ואולי אפילו יותר, ולהגיע לאוזניים הנכונות".

ביום שישי בשעה 11:30 תצא שיירת המוחים מחניון רידינג מערב בתל אביב, שם יעמוד גם אוטובוס לשירותם של נטולי הרכב. מי שמעדיף להגיע ישירות לאתר האירוע מוזמן לחפש את החוגגים משעה 14:30 מול חוות השקמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully