וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכירת כרטיסים חלשה": הופעתו של ליונל ריצ'י בישראל נדחתה בחצי שנה

22.8.2019 / 10:04

הופעתו הראשונה של ליונל ריצ'י בישראל נדחתה בכחצי שנה והועברה מלייב פארק ראשון למנורה מבטחים. מההפקה נטען כי הסיבה היא לאפשר לקהל מופע ישיבה מלא. גורמים בתעשייה טוענים כי המופע נדחה על רקע מכירת כרטיסים חלשה ובחירה בעייתית במיקום ההופעה שאינו מתאים לקהל

ליונל ריצ'י. Michael Loccisano, GettyImages
"האתר שנבחר לא מתאים לקהל שזוכר את ריצ'י. לא נמכרו כרטיסים". ליונל ריצ'י/GettyImages, Michael Loccisano

הופעתו של הזמר והמוזיקאי האמריקאי ליונל ריצ'י בישראל נדחתה במפתיע בכחצי שנה. ההופעה הראשונה של האמן בישראל ההופעה היתה אמורה להתקיים ב-12 בספטמבר בלייב פארק ראשון לציון, במסגרת סיבוב ההופעות "Hello". לאחר שחלפו יותר מחודשיים מאז שהחלה מכירת הכרטיסים, ושלושה שבועות בלבד לפני שהמופע היה אמור להתקיים, יצאה היום הודעה מההפקה שבה נמסר כי ההופעה נדחתה ל-2 במרץ והוזזה להיכל מנורה מבטחים. בתשובה לשאלת וואלה! תרבות מה הסיבה לדחיית המופע, מההפקה נטען כי "המופע נדחה על מנת לאפשר לקהל מופע ישיבה מלא, האמן נענה לבקשת ההפקה והתאריך החדש שהתאפשר בלו"ז ההופעות של ריצ'י היה מרץ". על ההפקה שנדחתה חתומים המפיק מרסל אברם בשיתוף מריו ארלובסקי, טאלנט מיוזיק אוונטס.

עם זאת, גורמים בכירים בתעשייה טוענים כי המופע נדחה על רקע מכירת כרטיסים חלשה ובחירה בעייתית במיקום ההופעה, וכי הזזת הזמן והמקום נועדה לנסות להציל את המופע. "הפקת המופע של ליונל ריצ'י בישראל התחייבה לתשלום גבוה מאוד, מה שחייב אותה לבחור באתר גדול - לייב פארק ראשון. האתר לא מתאים לקהל שזוכר את ריצ'י. לא נמכרו כרטיסים", טען אחד הגורמים בשיחה עם וואלה! תרבות.

מההפקה נמסר בתגובה לטענות: "אם הגורמים 'יודעי הדבר' טוענים, אז שיטענו באופן גלוי ולא כמו עכברים מפוחדים. אנחנו מתמקדים בעשייה ובטובת הקהל. שמחים שהאמן אישר את השינוי לטובת מופע ישיבה מלא".

מההפקה נמסר עוד כי כל הכרטיסים שנרכשו למופע בלייב פארק בראשון לציון תקפים למופע במנורה מבטחים על פי מדרג הישיבה, וכי רוכשים המעוניינים לבטל את הכרטיסים יוכלו לעשות זאת דרך המוקד ממנו רכשו את הכרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully