וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילומי הסרט של "שובר שורות" הסתיימו, והוא מגיע למסך מוקדם מהצפוי

25.8.2019 / 8:01

שש שנים אחרי סיומה של "שובר שורות", מגיע לנטפליקס סרט המשך שמתאר את מנוסתו של ג'סי פינקמן (ארון פול) מפני רשויות החוק. ענקית הסטרימינג שחררה טיזר ראשון המציג את דמותו של סקיני פיט בחדר החקירות, וחושף את מועד עלייתה בנטפליקס

טיזר של "אל קמינו: שובר שורות - הסרט"/נטפליקס

רק לפני ימים ספורים סיפר השחקן בוב אודנקירק באגביות בריאיון שצילומי הסרט של "שובר שורות" הסתיימו, וכעת מגיע טיזר ראשון שמודיע על תאריך מאוד קרוב שבו נזכה לראות אותו בנטפליקס. "אל קמינו: שובר שורות - הסרט", כך הוא נקרא (בלעז "El Camino: A Breaking Bad Movie"), יגולל את ההתרחשויות שאחרי סופה של "שובר שורות". כזכור, בפרק סיום הסדרה ששודר ב-2013, ג'סי פינקמן (ארון פול) שהיה שבוי לאורך זמן ואולץ להכין קריסטל מת' עבור שוביו, נושע לבסוף על ידי שותפו וחברו לשעבר, וולטר ווייט (בריאן קרנסטון), ונהג בדרכו אל החופש.

כעת הטיזר החדש מציג את סקיני פיט, חברו של ג'סי משכבר שעבד איתו ועם וולט בעבר כסוחר סמים, יושב בחדר החקירות. הבלשים מנסים להבין ממנו לאן נעלם ג'סי. "אין לי מושג איפה הוא, ואין לי מושג גם לאן הוא הולך", אומר להם פיט בטיזר, ומסכם: "גם אם הייתי יודע, לא הייתי אומר לכם. כי צפיתי בחדשות, בדיוק כמו כולם. ראיתי את הכלוב הקטן שכלאו אותו בתוכו. שמעתי על כל מה שעשו לו כדי לוודא שימשיך לבשל. אז מצטער, לא יודע מה להגיד לכם, אבל אין סיכוי שאני עוזר לכם להחזיר את ג'סי פינקמן לכלוב". מיד לאחר מכן מגיע שם הסרט ומועד עלייתו בנטפליקס - 11 באוקטובר 2019.

דרמת הפשע המהוללת "שובר שורות" שודרה ברשת AMC בין השנים 2008 ל-2013, ובישראל ב-yes. היא עקבה אחר וולטר ווייט, מורה לכימיה שחלה בסרטן והחליט לנצל את ידיעותיו בתחום כדי לבשל קריסטל מת' טהור על מנת לממן את הוצאותיו הרפואיות, אולם עם הזמן התמסר לחיי הפשע ואיבד את מוסריותו. ארון פול גילם את תלמידו לשעבר שהופך לשותפו לפשע. לאורך השנים הסדרה הייתה מועמדת לשפע פרסי אמי, זיכתה את קרנסטון ופול במספר פרסים על משחקם, ושתי עונותיה האחרונות גם גרפו את פרס הדרמה הטוב ביותר. וינס גיליגן, שיצר את הסדרה וזכה אף הוא בשלל פרסים לאורך השנים, כתב וביים גם את סרט ההמשך, וכן היה שותף-יותר לסדרת הבת המצוינת, "סמוך על סול", בכיכובו של אודנקירק, שבחלקה מציגה אף היא את דמותו, סול גודמן, המסתתרת מפני רשויות החוק.

צפו למעלה בטיזר ולמטה בפוסטר המרהיב של הסרט.
כל חמש העונות של הסדרה זמינות לצפייה בנטפליקס.

פוסטר "אל קמינו: שובר שורות - הסרט". נטפליקס,
פוסטר "אל קמינו: שובר שורות - הסרט"/נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully