וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמיים כי טוב: לקראת "זה 2", ההמשכונים שהתעלו מעל המקור

בשיתוף Tulip Entertainment, בשיתוף Tulip Entertainment

2.9.2019 / 0:18

בסוף שבוע הקרוב יעלה "זה 2", ההמשכון המדובר של להיט הענק, ולרגל זאת נזכרנו בסרטי ההמשך שהיו טובים עוד יותר מהמקור עליו התבססו - מ"האימפריה מכה שנית" ועד "האביר האפל"

טוליפ מדיה

לפני שנתיים בדיוק סערה המדינה. "זה" הגיע לאקרנים, והפך לא רק לעיבוד המצליח אי פעם לספר של סטיבן קינג, אלא גם לתופעת תרבות, שעשתה כותרות גם מחוץ למדורי הקולנוע. בעקבות הליצן המרושע שעומד במרכזה, גל של חקייני ליצנים החל להסתובב בישראל ולהפחיד את האזרחים התמימים, עד כדי כך שהמשטרה נאלצה להתערב, ובמעריב אף פירסמו כותרת ראשית מדהימה, לפיה הרשויות מצהירות כי "יחתרו למגע עם הליצנים". כן, כן, כל זה לא המצאה פרועה, אלא מציאות שהתרחשה לא מזמן.

בסוף השבוע הקרוב, יעלה לאקרנים פרק נוסף בסדרת "זה 2", שיהיה גדול יותר, נוצץ יותר, מותח יותר וכמובן גם מפחיד יותר. הסרט מתרחש 27 שנה לאחר אירועי הפרק הראשון. הגיבורים הם כבר לא ילדים, והם נאלצים לשוב ולהילחם בליצן המנוול, החוזר לחייהם כשהוא נחוש ונקמני מתמיד. צוות השחקנים המרשים כולל את ג'סיקה צ'סטיין, ביל סקרסגראד, ג'יימס מק'אבוי, ביל היידר וקסבייה דולן.

לקראת עלייתו של "זה 2", נזכרנו בסרטי המשך שהתעלו על המקור ונכנסו להיסטוריה. מפאת קוצר היריעה, התמקדנו רק בפרקים מספר שתיים בסדרות הסרטים. לא התייחסנו למארוול, שכן ביקום המורחב שלה הכל קשור בהכל ואין באמת "פרק 2", "פרק 3" וכיוצא בכך במובן המקובל של המילה, ובעיקר התעלמנו ברשותכם מכל ההזויים שטוענים כי "בחזרה לעתיד 2" ו"הסנדק 2" הם הפרקים הטובים בסדרה.

זה 2. טוליפ מדיה,
מתוך "זה 2"/טוליפ מדיה
בשיתוף Tulip Entertainment, בשיתוף Tulip Entertainment

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully