וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: פריס מהסדרה "ילד בן זמננו" מת בגיל 19

27.8.2019 / 11:29

פריס לאפר, אחד מהילדים בסדרה התיעודית של ה-BBC העוקבת לאורך 20 שנים אחר ילדים שנולדו עם חלוף המילניום, מת בגיל 19. פריס היה בנה של האמנית אליסון לאפר, שפסל בדמותה כאשר הייתה בהיריון איתו ניצב בעבר בכיכר טרפלגר בלונדון

האמנית אליסון לאפר ובנה פריס לאפר כשהיה בן 6. Han Myung-Gu/WireImage, GettyImages
פריס לאפר בן ה-6 עם אמו אליסון/GettyImages, Han Myung-Gu/WireImage

פריס לאפר, אחד מ-25 ילדים שנולדו בראשית המילניום וכיכבו בסדרה "ילד בן זמננו" של ה-BBC, מת במפתיע לפני כשבוע בגיל 19, כך מסרה משפחתו לכלי התקשורת בבריטניה. אמו היא האמנית אליסון לאפר, שנולדה בלי זרועות ועם רגליים מקוצרות, ופסל בדמותה בעירום כשהייתה בהיריון עם פריס ניצב בכיכר טרפלגר בלונדון בין השנים 2005 ל-2007.

"אלי נלחמה בקרבות רבים נגד הממסד כדי שפריס יישאר אצלה, גידלה אותו בעצמה בנסיבות מאוד קשות והמשיכה להילחם עבורו במהלך שנות העשרה שלו", כתב בפייסבוק ארוסה של אליסון, סיי קליפט. ועל פריס כתב קליפט שהיה "ילד שובב, נדיב, אדיב, אוהב, מתסכל, חצוף, חומל, יפהפה. הוא היה אדם מצד עצמו. הוא היה בן טוב".

הגם שסיבת מותו של פריס לא נמסרה, בפוסט שלו בפייסבוק הודה קליפט על כל התגובות החמות שקיבלו, והוסיף: "בבקשה קחו מזה את ההכרה שאתם לא לבד, שאתם יכולים לדבר ולא לשמור על דברים בפנים. מה שזה לא יהיה, יש עזרה".

פריס ואמו אליסון, מתוך עמוד הפייסבוק של ארוסה, סיי קליפט

"ילד בן זמננו" (במקור "Child of Our Time") היא פרויקט של ה-BBC המשתרע על פני עשרים שנים, מאז שנת 2000 ועד השנה, שמטרתו לעקוב אחר 25 ילדים שנולדו בכל רחבי בריטניה על סף חילופי המילניום, על מנת לבחון כיצד הסביבה והגנטיקה משפיעות על בני האדם. החלק החותם של הסדרה יגיע בהמשך השנה עם הסרט "Childhood", שיסגור את הסדרה. הילדים המשתתפים יקריינו בעצמם את הסיפור שלהם, שיתמקד בשנות ילדותם מהפרספקטיבה שלהם כבוגרים. בישראל הסדרה משודרת ב-HOT8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully