וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברי לידר, שלום חנוך ופסטיבל "מקודשת": 6 המלצות לסוף אוגוסט

29.8.2019 / 0:00

שלום חנוך יגיע להרעיד את הבארבי במסגרת הופעות הרוקנרול המאוחרות שלו, עברי לידר יגיע למוזיאון תל אביב למופע התרמה מיוחד, ובירושלים יעלה פסטיבל "מקודשת" המסקרן: לאן כדאי לצאת השבוע? הנה כמה המלצות שוות

עברי לידר בקליפ לשירו "לרקוד עם דמעות בעיניים"/בימוי: איתמר לידר וגיא שגיא; צילום: רומן לינצקי ומורן קריב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלום חנוך - "חיות לילה בבארבי"

המופע "חיות לילה" של שלום חנוך התחיל בכלל כסוג של "חזרה מול קהל" בשתיים בלילה. מפה לשם הוא הפך למופע שרץ כבר יותר מעשור והפך לקאלט. לאחר הפסקה לא קצרה בסדרת ההופעות המיתולוגית, חוזר האחד והיחיד אל הבארבי כשהוא מלווה בלהקתו המעולה ובשלל להיטיו המופלאים. אם עוד לא חוויתם - לכו על זה.

מתי? שישי, 30.8, בשעה 23:00

איפה? בארבי תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל "מקודשת"

דודו טסה, ניזאר אלכאטר, תום כהן וכ-100 נגנים ייצרו יחד הרמוניה מכלים שבורים; במגדל דוד יחגגו 23 שעות רצופות של מוזיקה מכל העולם עם ברי סחרוף, ג'וני קלארק מג'מייקה, מרגול, דריה יילדירים מטורקיה, שולי רנד, אורקסטרה באובב מסנגל ושלומי שבן - וכך במשך שלושה שבועות יקבל הציבור חיבורים אמנותיים מרתקים ומפתיעים ברחבי ירושלים במסגרת פסטיבל "מקודשת" מבית עונת התרבות בירושלים. פותח את הראש.

מתי? 4-21 בספטמבר

איפה? רחבי ירושלים

לפרטים נוספים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סליחות ושיר

התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד מעלה לקראת חגי תשרי את הקונצרט "סליחות ושיר". הקונצרט מוקדש לשירת הסליחות בשילוב שירים ישראלים ברוח חגי תשרי. לראשונה מארחת התזמורת את המוזיקאי שולי רנד שמגיש משיריו ומשירי הסליחות. בנוסף מארח בקונצרט הסולן בנימין בוזגלו - סולן בינלאומי המתמחה בפיוטים ובשירה האנדלוסית. המופע יוצג בין 4 ל-26 בספטמבר.

מתי? 4 בספטמבר

איפה? המשכן למוסיקה ואמנויות רעננה, ב-18:30 ו-21:00

שיר בחזרה עם שולי רנד, הספינה. צילום מסך
שולי רנד (צילום: דייב שחר)/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עברי לידר במופע חד פעמי במוזיאון תל אביב

עברי לידר ישתף פעולה לראשונה עם האמנית לירון קרול במופע התרמה שכל הכנסותיו יועברו לפעילות החברתית של PHOTO IS:RAEL. מדובר בארגון ללא מטרות רווח, המפעיל בין היתר את פסטיבל הצילום הבינלאומי השנתי בתל אביב. לצד זה, מקיים הארגון פעילות חברתית בכל רחבי הארץ עם מגוון רחב של אוכלוסיות: נוער בסיכון בפנימיות ובתים חמים, צעירים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים, מתמודדי נפש, מכורים נקיים, נשים בסיכון, קשישים ועוד.

מתי? 2 בספטמבר, 19:00

איפה? אולם רקאנטי מוזיאון תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החפלה של יהודה קיסר

האוזןבר בתל אביב יחגוג הערב יומולדת 11 בחפלת רוק מזרחי מיוחדת, במסגרתה המוזיקאי והגיטריסט האגדי יהודה קיסר יארח את דודו טסה, זאב נחמה, זהבה בן ואחותה אתי לוי. עוד במסגרת היומולדת לאוזןבר: מחר (שישי) תתקיים הופעה של זקני צפת, שתחזור לאלבומה השני, הנקרא בשמה, בהרכב המקורי מאותו אלבום. את ההופעה יחממו זאב טנא ואודי בונן.

איפה: אוזןבר תל אביב

מתי: חפלת הרוק המזרחי הערב (חמישי 29 באוגוסט) ב-21:30, והופעת זקני צפת מחר (שישי) ב-20:00

יהודה קיסר בערב מחווה לזוהר ארגוב. ניב אהרונסון
אגדה. קיסר (צילום: ניב אהרונסון)/ניב אהרונסון
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממנטו

מופע המחול "ממנטו" מוקדש לזכרה של הרקדנית היהודיה פרנצ'סקה מאן, שנרצחה באושוויץ. בסדרה של תמונות מעלה נדיה טימופייבה את סיפור חייה המרתק של פרנצ'סקה. מראשית ימיה על הבמה, החיים בוורשה התוססת, פלישת הנאצים לעיר והחיים בגטו ועד למותה במחנה ההשמדה. זו יצירה מאת הכוריאוגרפית נדיה טימופייבה המביאה לבמה סיפור חיים לא מוכר מימי המלחמה ההיא, המתקשר לעולם המחול. באמצעות המחול נחשפת בפני הקהל דמותה של הרקדנית המיוחדת, וסיפור חייה ומותה. במופע לוקחים חלק 12 רקדני בלט ירושלים.

מתי? 1 בספטמבר, 21:00

איפה? מרכז סוזן דלל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully