וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בארה"ב: מגישת החדשות אמרה למגיש כהה העור שלצידה שהוא דומה לגורילה

29.8.2019 / 0:06

אלכס האוסדן, מגישת תכנית הבוקר של סוף השבוע באוקלהומה, אמרה לשותפה המגיש ג'יימס האקט שהוא דומה לגורילה שזה עתה ראו על המסך. פליטת הפה הכואבת שלה עוררה סערה בארה"ב ורבים פנו לערוץ בדרישה לפטר אותה. למחרת התנצלה בדמעות בשידור חי

מגישת החדשות אמרה למגיש כהה העור שלצידה שהוא דומה לגורילה/KOCO 5

בסרטון: הרגע בו מגישת החדשות אלכס האוסדן השוותה את עמיתה המגיש, ג'יימס האקט, לגורילה

מגישת חדשות סוף השבוע של KOCO 5 באוקלהומה, אלכס האוסדן, עוררה סערה לאחר שאמרה למגיש כהה העור שמנחה לצידה, ג'יימס האקט, שהוא דומה לגורילה. בסיום התכנית סיפרו השניים על גן חיות מקומי כשעל המרקע הוצגה גורילה השייכת לגן החיות. כשסיימו, פנתה האוסדן להאקט ואמרה לו בחוסר טאקט משווע: "הוא קצת נראה כמוך". האקט השיב במבוכה: "כן, יש בזה משהו, כן".

הצופים נותרו המומים מהאמירה הגזענית של האוסדן ופנו להנהלת הערוץ בדרישה לפטר אותה. בשלישי האחרון האוסדן התנצלה בדמעות בשידור חי כשלצידה האקט: "אני נמצאת כאן הבוקר כי אני רוצה להתנצל, לא רק בפני עמיתי ג'ייסון, אלא בפני כל הקהילה שלנו. התבטאתי אתמול באופן לא מתחשב ולא הולם ופגעתי באנשים. רציתי שתדעו שאני מבינה כמה פגעתי בכם שם בבית ובך", אמרה והניחה את ידה על האקט שהנהן בהסכמה, "אני אוהבת אותך כל כך ואתה אחד מחברי הטובים בשנה וחצי האחרונות. לעולם לא הייתי עושה משהו שיפגע בך. אני אוהבת את הקהילה שלנו ורוצה שכולכם תדעו, מעומק לבי, שאני מתנצלת על מה שאמרתי. אני יודעת שעשיתי טעות ואני כל כך מצטערת".

צפו בהתנצלות המלאה:

מגישה התנצלה בשידור חי אחרי שאמרה על המגיש כהה העור שלצידה שהוא דומה לגורילה/KOCO 5

עוד בוואלה!

קשה לצפייה: כתב חדשות הותקף באכזריות בשידור חי - והמפגינות התעלמו

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • שידור חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully