וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאי קווין הארט נפגע בתאונת דרכים קשה בלוס אנג'לס

2.9.2019 / 11:25

התאונה אירעה מעט לפני השעה אחת בבוקר ביום ראשון בכביש מולהולנד המתפתל והמסוכן בלוס אנג'לס. מכוניתו של הארט פרצה מבעד לגדר העץ שלאורך צד הכביש, והתדרדרה אל תעלה בעומק של כשלושה מטרים. על פי המשטרה המקומית, הארט והנהג סובלים מפגיעות גב משמעותיות

קווין הארט. GettyImages
נסע קודם לביתו ואחרי כן התפנה לבית החולים. קווין הארט/GettyImages

השחקן-קומיקאי קווין הארט ("ג'ומנג'י", "הובס ושואו") סבל מפציעת גב חמורה ומאושפז בבית החולים בעקבות תאונת דרכים קשה בקליפורניה. התאונה אירעה מעט לפני השעה אחת בבוקר ביום ראשון בכביש מולהולנד המתפתל והמסוכן. מכוניתו של הארט פרצה מבעד לגדר העץ שלאורך צד הכביש, והתדרדרה אל תעלה בעומק של כשלושה מטרים. גג המכונית התרסק לחלוטין.

משטרת לוס אנג'לס אישרה שהרכב שייך להארט, אך הם אמרו שלא היה הנהג בעת התאונה. שני אנשים נוספים היו ברכב, כולל הנהג, שעל פי המשטרה לא שתה אלכוהול. הארט והנהג סבלו שניהם "מפגיעות גב משמעותיות", ואילו הנוסעת השלישית שהייתה עמם במכונית לא נזקקה לטיפול בבית חולים.

על פי עד ראייה, הארט הוא הראשון שיצא מהרכב, איש צוות האבטחה שלו התייצב ברכב שטח ואסף אותו. השחקן גר בקרבת מקום והמשטרה טוענת שהוא הלך הביתה "כדי לקבל טיפול רפואי", אך בסופו של דבר נלקח השחקן לבית חולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully