וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם צולם עם עבריין המין הרב ברלנד: "ראוי לגינוי, הוא התעלל בנשים"

2.9.2019 / 20:56

הזמר הפופולרי תועד מצולם עם הרב אלעזר ברלנד, שהורשע בעבירות מין בנשים. יו"ר נעמ"ת: "אסור לעומר אדם לתת ל'רב' לגרור אותו למסע ההופעות הבזוי שלו". דוברו של עומר אדם: "הוא ירד לאכול, הם רק אמרו שלום זה לזה"

עומר אדם הרב ברלנד. צילום מסך
עומר אדם והרב ברלנד/צילום מסך

הזמר עומר אדם צולם הערב (שני) עם הרב אלעזר ברלנד, שהורשע בעבירות מין. תיעוד המפגש המחויך בין הרב העבריין לבין הזמר הפופולרי בישראל עלו בעמוד הרשמי של הרב ברלנד ועוררו סערה ותהיות רבות.

בעקבות פרסום התמונות אמרה יו"ר נעמת חגית פאר: "כל לגיטימציה ל'רב' המתעלל ברלנד ראויה לכל גינוי. ברלנד, שהתעלל ואימלל חייהן של נשים, יצא לאחרונה למסע הופעות ברחבי הארץ ולסיבוב ניצחון על חשבון הנפגעות. אנו קוראות לעומר אדם לדבוק במסע ההופעות המוסיקלי שלו ולא לאפשר ל'רב' להשתמש בו ולגרור אותו למסע ההופעות הבזוי שלו. בהזדמנות זו, אנו קוראות שוב גם לרשויות מקומיות לא לאפשר חזרתו של אדם כמו הרב ברלנד למרחב הציבורי בישראל ולמנוע קיום אירועים שלו. הדבר נכון גם לאושיות ציבוריות ומוסיקליות כמו עומר אדם".

עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של עומר אדם מסר בתגובה: "עומר הסתובב בשכונה, ירד לאכול וליד הבניין תפס אותו בחור חרדי שאמר לו שהרב ברלנד למעלה בשיעור תורה ותכף יורד. כשהרב ירד הם אמרו שלום אחד לשני".

עומר אדם הרב אלעזר ברלנד. צילום מסך
עומר אדם והרב ברלנד/צילום מסך

ברלנד, שמנהיג את אחת הקהילות הגדולות מחסידות ברסלב, נמלט מהארץ והוסגר לאחר חמש שנים ששהה במספר מדינות בעולם. בישראל הוא הורשע בגין עבירות מין בנשות קהילתו וריצה עונש מאסר שקוזז עם תקופת מעצרו בדרום אפריקה, היעד האחרון אליו נמלט. מאז שוחרר, הוא וחסידיו עושים מאמצים כדי לקבל הכרה ולגיטימציה מחודשת בחברה החרדית. מאמצים אלה נתקלים בהתנגדות חריפה שמובילים מתנגדיו מתוך ומחוץ לקהילה החרדית.

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully