וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 שנות שיפוצים, 2 אולמות ו"אפס ביחסי אנוש": נחנך המבנה החדש של בית ליסין

3.9.2019 / 13:44

אחרי חמש שנים ארוכות של שיפוצים, נחנך היום המבנה החדש של תיאטרון בית ליסין בתל אביב, במתחם שבו שכנו בעבר קולנוע הוד ותיאטרון הקאמרי. התיאטרון, שיחגוג בשנה הבאה 40, יכלול שני אולמות חדשים, וישוב לפעילות בעוד שבוע. ומה צפוי בעונה הקרובה?

אפס ביחסי אנוש/רדי רובינשטיין

אחרי חמש שנים ארוכות של שיפוצים שערכה עיריית תל אביב, נחנך היום (שלישי) המבנה החדש של תיאטרון בית ליסין בתל אביב. המבנה החדש של התיאטרון, שיחגוג 40 שנה להיווסדו בשנה הבאה, נמצא בפרישמן פינת דיזנגוף, במתחם שבו שכנו בעבר תיאטרון הקאמרי וקולנוע הוד, כולל כ-7,000 מ"ר ושני אולמות חדשים: אולם עליון עם 830 מושבים ואולם תחתון עם 380 מושבים. התיאטרון יחדש את פעילותו רשמית בעוד שבוע, 10 בספטמבר, ובין המחזות שיוצגו בו - "שבעה", "משפחה חמה", "השקר", "אוסלו", "היורשת", "עבדאללה שוורץ", "משרתם של שני אדונים" ו"דברים שאני יודעת".

תיאטרון בית ליסין בתל אביב. ראובן קסטרו
חמש שנות שיפוצים. תיאטרון בית ליסין/ראובן קסטרו

"לתיאטרון בית ליסין יש מעתה בית שהולם את הישגיו ואת היקף פעילותו כתיאטרון גדול ומצליח בארץ", אמרה מנהלת התיאטרון, ציפי פינס. "אני מאמינה בקסם המתגלה בבת אחת על הבמה ומחלחל אל האולם, ומפגש זה חשוב לעיצוב השיח התרבותי בחברה שלנו. מדינה זקוקה לתיאטרון המעצב את התודעה ואת הזיכרון הקולקטיבי של תושביה. אני מתחייבת להמשיך ולהציג עבורכם את התיאטרון המרתק, התוסס והרלוונטי ביותר, גם בבית החדש, ולחוות איתנו עוד אירועים מסעירים ומרוממי נפש של תיאטרון ישראלי משובח. לקראת ראש השנה אני מאחלת לכולנו שנה טובה ומוצלחת, שנת תיאטרון בלתי נשכחת, ועוד שנים רבות שכאלה במשכן החדש של תיאטרון בית ליסין".

עוד בוואלה!

"נגאלתי ממחלה לא נעימה עם שם רומנטי": יונה אליאן שוחררה מבית חולים

לכתבה המלאה
רבקה מיכאלי, ציפי פינס ויונה אליאן. ראובן קסטרו
השחקנית והמגישה רבקה מיכאלי, מנהלת תיאטרון בית ליסין ציפי פינס והשחקנית יונה אליאן/ראובן קסטרו

בקרוב יעלה בית ליסין את ההצגות החדשות "אפס ביחסי אנוש" - עיבוד בימתי מוזיקלי על פי סרטה של טליה לביא, "רשת שידור" של לי הול, "אמריקה" מאת סביון ליברכט, "בעלת הבית" - עיבוד לספרה של זוכת פרס ספיר נעה ידלין, "אינטימיות" מאת רוני קובן, "מורה פרטית" מאת רמי ורד, והצגה לילדים "ציפור כחולה" מאת מטרלינק.

באירוע חנוכת הבניין בלטה השחקנית יונה אליאן, שהייתה זאת הופעה פומבית ראשונה מאז השתחררה מבית החולים איכילוב בחודש שעבר, לאחר שבועיים של אישפוז במחלקה פנימית בעקבות מחלת הנשיקה. "אני מודה לכם על ההתעניינות, הרגישות לחיי מישהו אחר, העדינות וגם על התוקפנות לפעמים", אמרה אליאן על הבמה. "היה לי מספיק הפסטיבל הזה. כל מה שאני רוצה עכשיו זה לחזור לעשות את מה שאני יודעת ואוהבת, לעלות על הבמה. אני מתכוונת לעשות את זה עד אוקטובר".

אבי קושניר. ראובן קסטרו
זהו זה, נגמרו השיפוצים. אבי קושניר/ראובן קסטרו
נעמי לבוב. ראובן קסטרו
מהזכיה בסיאול - לדיזינגוף-פרישמן. נעמי לבוב/ראובן קסטרו
יונה אליאן בחנוכת המבנה החדש של תיאטרון בית ליסין בתל אביב. ראובן קסטרו
"היה לי מספיק הפסטיבל הזה". יונה אליאן/ראובן קסטרו
מתוך ההצגה "אפס ביחסי אנוש" בתיאטרון בית ליסין. ראובן קסטרו
קטע מהעיבוד הבמתי לסרט "אפס ביחסי אנוש" הוצג בחנוכת המבנה החדש של בית ליסין/ראובן קסטרו
גילת אנקורי, גדי יגיל וענת וקסמן. ראובן קסטרו
גילת אנקורי, גדי יגיל וענת וקסמן/ראובן קסטרו
תיקי דיין. ראובן קסטרו
תיקי דיין/ראובן קסטרו
אילן דר. ראובן קסטרו
אילן דר/ראובן קסטרו
ציפי פינס. ראובן קסטרו
ציפי פינס/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully