וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם, נטע ברזילי ואחרים יופיעו ב"פופ אפ" 2019

9.9.2019 / 12:00

שנה אחרי ההצלחה של "פופ אפ", חוזר המופע בחנוכה הקרוב לסיבוב נוסף בהיכל יד אליהו עם האמנים עומר אדם, נטע ברזילי, משה פרץ, רותם כהן, קרן פלס ואלי ומריאנו. כמה יעלו כרטיסים? כל הפרטים כאן

מופע פופ אפ 2, עומר אדם, נטע ברזילי, משה פרץ, רותם כהן, קרן פלס, אלי ומריאנו. שלומי פינטו,
משתתפי מופע "פופ אפ" לשנת 2019/שלומי פינטו

לאחר ההצלחה בשנה שעברה, יעלה גם השנה המופע "פופ אפ" בחנוכה בדצמבר הקרוב. המארגנים מבטיחים מופע מוזיקלי ענק בהשתתפות כמה מהאמנים הגדולים ביותר בישראל, כאלה שעשו את השנה החולפת במוזיקה הישראלית. לצד תזמורת בת 12 נגנים ועל במת ענק טכנולוגית במסורת המופעים הגדולים של לאס וגאס, יעלו על בימת היכל מנורה מבטחים בתל אביב עומר אדם, נטע ברזילי, משה פרץ, רותם כהן, קרן פלס וגם אלי ומריאנו. האמנים יבצעו את להיטיהם הגדולים, ביחד ולחוד, בביצועים חד-פעמיים הנוצרים במיוחד למופע זה ובליווי להקה של רקדנים בינלאומיים, אקרובטים, מסכי וידאו ארט, עשרות תלבושות ופירוטכניקה.

על בימוי המופע אמון משה קפטן (אירוויזיון 2019 , "אקס פקטור ישראל", "דה וויס ישראל" ועוד), הניהול המוזיקלי מופקד בידיו של עמוס בן דוד, אביחי חכם אחראי על הכוריאוגרפיה ורונן נג'ר על עיצוב הבמה והתאורה.

המופע יתחיל לרוץ החל מ-24 בדצמבר 2019, חג החנוכה. מחירי הכרטיסים ינועו בין 139 ל-249 שקלים, בהתאם למקום הישיבה. ניתן לרכוש כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • פופ אפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully