וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פורד נגד פרארי" יהיה סרט הפתיחה של פסטיבל חיפה 2019

10.9.2019 / 15:00

היכון, צא! הסרט המדובר בכיכובם של כריסטיאן בייל ומאט דיימון יוציא לדרך את חגיגת הקולנוע החיפאית, שכמיטב המסורת תימשך לאורך סוכות הקרוב

פורום פילם

כחודש לפני פתיחתו, הודיעו היום מנהלות פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה על זהות הסרט שיאייש את משבצת ערב הפתיחה שלו, מן היוקרתיות בתעשייה המקומית. מדובר ב"פורד נגד פרארי" המדובר, שזה עתה ערך את הבכורות העולמיות שלו בפסטיבלים הנוצצים של טלוריד ושל טורונטו, וקיבל ביקורות מצוינות.

הסרט מציג את סיפורם של מעצב המכוניות קרול שלבי (מאט דיימון) והנהג קן מיילס (כריסטיאן בייל), שבשירותה של יצרנית הרכב פורד, בנו יחדיו את מכונית המירוץ שתשיב מלחמה שערה לאימפריה של פרארי במירוץ 24 השעות של לה מאן ב-1966. וזה כמובן סיפור על אמיבציה, אדרנלין, תעוזה ויצירתיות - כל החומרים מהם מורכבים החלום האמריקאי. ביים: ג'יימס מנגולד המצוין, מי שהיה חתום לפני שנתיים על "לוגאן", מלהיטי גיבורי-העל הגדולים של דורנו.

ערב הפתיחה יתקיים ב-12 באוקטובר, ואז ייצא לדרך הפסטיבל ויתקיים לאורך כל סוכות, עד ה-21 לחודש. כעת, לאחר פרסום הסרט הפותח ושמות המשתתפים בתחרות הישראלית, נותר לחכות לתוכנית האמנותית המלאה של האירוע ולשמות אורחי הכבוד בו. פרטים נוספים ראו באתר הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully