וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלף מנגינות קטנות: מופע מחווה ליגאל בשן במלאת שנה למותו

10.9.2019 / 6:00

בדצמבר הקרוב ייערך מופע מחווה לציון שנה למותו של יגאל בשן. בין היתר ישתתפו שלמה ארצי, שלומי שבת, אביב גפן, יובל דיין, מירי מסיקה, משה פרץ, שלומי שבן, עילי בוטנר וילדי החוץ ואחרים

יגאל בשן. איתן טל,
לזכרו. יגאל בשן/איתן טל

בדצמבר הקרוב תצוין שנה למותו בטרם עת של יגאל בשן. הזמר המנוח יזכה למופע מחווה מיוחד עם שלל אמנים שעבד איתם ו/או השפיע עליהם. זה יקרה ב-3 בדצמבר 2019 בשעה 21:00 בהיכל התרבות בתל אביב. בין המשתתפים: שלמה ארצי, שלומי שבת, אביב גפן, יובל דיין, מירי מסיקה, משה פרץ, שלומי שבן, עילי בוטנר וילדי החוץ, מה קשור, A-WA, דניאל סולומון, דנה עדיני, בן ארצי. האמנים יבצעו על הבמה משיריו האהובים של יגאל בשן, ביניהם "בואי נעשה לנו חג", "ציפור קטנה בלב", "מאמין ברוח", "כוכבים לא משקרים", "מכאן", "סיון", "קפה אצל ברטה", "הופה היי", "שמיים", "אהבת הדסה", מחרוזת ילדים ועוד רבים ואהובים. את הערב ינחה גורי אלפי.

את המופע ילווה הרכב נגנים מורחב ומיוחד לערב הזה, בהשתתפות מוזיקאים שעבדו עם בשן לאורך השנים: שמוליק בודגוב, אבי סינגולדה, והלהקה שליוותה את יגאל על הבמה בשנים האחרונות. אל כל אלה יצטרף הרכב המיתרים של התזמורת הקאמרית הישראלית.

בשן החל את הקריירה שלו כזמר כבר בנעוריו, בגיל 15. בהיותו בן 17, עוד טרם גיוסו לצה"ל כבר הוציא אלבום ראשון, השתתף בפסטיבלי הזמר וזכה בפרס כינור דוד. כשהגיע מועד גיוסו, התחרו עליו כל הלהקות הצבאיות והוא בחר בלהקת פיקוד צפון. זה היה בשנת 1969, בדיוק לפני 50 שנה. מאז ועד היום ליווה יגאל בשן את התרבות המקומית עם שירים שהפכו לפס קול ישראלי. שירי אהבה רומנטיים, שירי מולדת, שירי שמחה, ואפילו שירים תימניים, שהוא היה מהראשונים בארץ שידע לשלב אותם עם מוזיקת פופ.

את המופע מפיק אודי זמברג, "הפקות תוצרת הארץ" ומנהלת אמנותית אתי אנטה-שגב. על העיבודים והניהול המוזיקלי: אילן מוכיח. מחירי הכרטיסים ינועו בין 22 ל--420 שקלים. ניתן לרכוש כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • יגאל בשן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully