וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרה בכיכובה של ג'וליאנה מרגוליס, חינם במוזיאון ישראל: 5 המלצות לאמצע ספטמבר

12.9.2019 / 0:00

בלט מויסייב מגיע לחמש הופעות בישראל, סדרה חדשה בכיכובה של ג'וליאנה מרגוליס תעלה בנשיונל ג'יאוגרפיק, ומוזיאון ישראל יארח ילדים בחינם ביום הבחירות: לאן כדאי לצאת לבלות השבוע? קבלו חמש המלצות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האזור החם

על רקע כותרות חדשותיות בנוגע למקרי אבולה שהתגלו באפריקה בחודשים האחרונים, ומצב חירום שהוכרז על ידי ארגון הבריאות העולמי, מגיעה אל נשיונל ג'יאוגרפיק מיני-סדרה מסקרנת בת שישה פרקים בכיכובה של ג'וליאנה מרגוליס ("האישה הטובה"), המתארת את מאורעות התפרצות האבולה ב-1995 באפריקה. גם עם נואה אמריך ("האמריקנים"), טופר גרייס ("מופע שנות השבעים"), גרייס גאמר ("מר רובוט"), רוברט שון לנארד ("האוס") ואחרים.

מתי? 15, 22 ו-29 בספטמבר בשעה 22:00

איפה? ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טואיצ'י שלי

קווין גייל הוא האיש שהוביל משלחת חילוץ להציל את יוסי גינסברג מתוך הג'ונגלים של בוליביה. לימים כתב גינסברג את הספר "בחזרה מטואיצ'י" שהפך לרב-מכר בינלאומי, המבוסס על חוויותיו מהמקום. גייל, שהתקומם על גינסברג שסילף לטענתו עובדות ודברים, מוציא כעת את "טואיצ'י שלי", גרסתו למה שקרה שם.

טואיצ'י שלי קווין גייל. יח"צ,
קווין גייל/יח"צ
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

להקת בלט איגור מויסייב

ביום הבחירות, אם לא חשקה נפשכם לצפות במדגמים ולכסוס ציפורניים לתוצאות האמת, כדאי לקפוץ למופע של להקת "איגור מויסייב", אחת מלהקות הבלט המצליחות והאהובות ביותר שחזרה לחמש הופעות בישראל. בתוכנית תציג הלהקה מבחר מרתק מתוך היצירות שיצר מויסייב, האיש שהצליח לשלב בין ריקוד קלאסי לפופולרי: מחולות רוסיים, ריקוד גאורגי, ריקוד יוני, ריקוד המלחים המפורסם, ואת חלקו השני של המופע יקנחו ביצירה מיוחדת המוקדשת למוסיקה והמחול היהודי.

מתי? 17 עד 20 בספטמבר

איפה? בית האופרה, המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריקוד החתונה

מחזמר הכליזמרים הראשון בעולם, "ריקוד החתונה" שיצר המלחין ההונגרי פדיה יבורי (יעקובוביץ), מגיע לישראל. למעלה מ-100 משתתפים יקחו חלק בהפקה זו של תיאטרון האופרה ומחזות הזמר הממלכתית של בודפשט שתעלה במסגרת שנת תרבות הונגריה בישראל, כאשר אל הסולנים, הזמרים, הרקדנים והנגנים תצטרף תזמורת הכלייזמרים המקורית של המלחין.

מתי? 12-13 בספטמבר

איפה? המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחירות במוזיאון ישראל

מוזיאון ישראל בירושלים פותח את שעריו חינם לילדים ביום הבחירות ומזמין את הציבור הרחב לחגיגה של דמוקרטיה: בתוך המוזיאון יוצבו קלפיות והמבקרים יוזמנו לבחור את היצירה שריגשה אותם במיוחד. המבקרים שיבחרו לבלות במוזיאון את יום השבתון יוכלו להתרשם ממגוון התערוכות החדשות המוצגות בו ובהן "אהבה חדשה", צילומי מופת נדירים של גדולי הצלמים במאה ה-20; "המרדף אחר ונוס", הקרנת וידאו של האמנית הניו-זילנדית ליסה ריאהנה; והתערוכה "חי בחלל", המציגה דפים מיומנו של האסטרונאוט הישראלי אילן רמון שלא פורסמו מעולם לצד שרידי ספר חנוך.

מתי? 17 בספטמבר, יום שלישי

איפה? מוזיאון ישראל, ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully