וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאוסקר? קומדיה על היטלר זכתה בפסטיבל טורונטו

15.9.2019 / 21:08

"Jojo Rabbit", קומדיה שנויה במחלוקת על ילד שחברו הדמיוני הוא היטלר, זכתה בפרס חביב הקהל בפסטיבל טורונטו - עיטור שנחשב אחד האינדיקטורים הכי מהימנים לקראת האוסקר

פסטיבל טורונטו

בעשור וחצי האחרונים, פרס חביב הקהל בפסטיבל טורונטו הוא אחד האינדיקטורים החזקים לקראת האוסקר. רבים מן הסרטים שזכו בו, המשיכו לאחר מכן לזכייה בפסלון המוזהב. הדוגמה האחרונה הגיעה בשנה שעברה, עם "הספר הירוק". לכן, תעשיית הקולנוע נשאה הערב (ראשון) את עיניה לקנדה, שם הוכרז הזוכה בפרס לשנה הזו.

באופן מפתיע למדי, הזוכה המאושר התגלה כ"Jojo Rabbit", קומדיה שנויה במחלוקת שעוררה סערה בגלל הנושא שלה: סיפורו של ילד גרמני יוצא דופן המפתח במהלך מלחמת העולם השנייה חברות מופלאה עם חבר בדיוני בדמותו של לא אחר מאשר אדולף היטלר. כמה כלי תקשורת מובילים שיפדו את הסרט, אבל הקהל בטורונטו חשב אחרת, וגם אם קשה לראות אותו זוכה באוסקר, הוא בהחלט ניצב לפתע כאחד השמות הגדולים של עונת הפרסים. אחרי ש"פרזיטים" הדהים כשזכה בקאן ו"ג'וקר" הפתיע לא פחות בוונציה, אפשר כבר לסכם כי זו שנת הזכיות המפתיעות בפסטיבלים הגדולים.

את הסרט כתב ביים הניו זילנדי המצוין טאיקה וואטיטי, מי שהיה חתום על "תור: ראגנארוק", בין השאר, ולא ברור כעת מתי, אם בכלל, יוקרן בארץ.

ואם כבר "פרזיטים", הוא חגג גם בטורונטו והוכתר כסגן השני של "Jojo Rabbit". בתואר הסגן הראשון התכבד "Marriage Story" של נוח באומבך, בהפקת נטפליקס ובכיכובם של אדם דרייבר וסקרלט ג'והנסון.

ג'וגו ראביט. פסטיבל טורונטו,
את טורונטו זה הצחיק. מתוך "Jojo Rabbit"/פסטיבל טורונטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully