וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הקליפ לשיר "עם סבי" שכתבה זלדה ושרה נרקיס

18.9.2019 / 8:25

ספר-דיסק חדש המוקדש למשוררת זלדה ייצא בנענע דיסק, ובו נשים מלחינות ומבצעות את שיריה. הפרויקט נקרא "אי במערבולת" והיום יוצא מתוכו השיר "עם סבי" בביצוע נרקיס. צפו בקליפ לשיר

ספר-דיסק חדש המוקדש למשוררת זלדה ייצא בסדרת "גיבורי הרוח" של נענע דיסק. בפרויקט, "אי במערבולת" שמו, שהופק על ידי תום דרום ועליו עבדו מעל ל-3 שנים, נשים מלחינות ומבצעות את שירי זלדה ומעניקות פרשנות עכשווית ליצירתה. היום יוצא מתוך הפרוייקט השיר והקליפ "עם סבי" ששרה נרקיס והלחינה ענת מלמוד. השיר הינו חלק מסינגל כפול, וכולל גם שיר של יהודית רביץ ותמר אייזנמן. צפו בקליפ (מעל).

בפרוייקט משתתפות עוד אסתר רדא, דין דין אביב, מירה עוואד, רז שמואלי, דאנה איבגי, יסמין לוי, שירן אברהם עם שיר של אהובה עוזרי, תמר אייזנמן, מלאני פרס, מיקה הרי, אילנה אליה, רוחמה בן יוסף ושרון רוטר.

הקליפ לשיר "עם סבי" של הזמרת נרקיס. סטילס: טל עבודי,
נרקיס/סטילס: טל עבודי

הפרויקט "אי במערבולת - נשים שרות זלדה" יושק בשני מופעים חגיגיים, ב-16 באוקטובר, חול המועד פסח, במסגרת פסטיבל יהודי אלטרנטיבי חדש בשם "ניגונים בצדק", שיתקיים בסוזן דלל במתחם נווה צדק בתל אביב. הפסטיבל מורכב מהופעות לקהל מעורב והופעות לנשים בלבד, מפגשים, ג'אמים, ישיבה החילונית, אוכל ועוד. הוא כולל גם פרמיירה למופע חדש של שולי רנד בשם "תשליך", שבו הוא מספר על חייו; מופע של אלון אבוטבול עם חגי רוסנק, משיריו של אחיו, אברהם אבוטבול שנפטר לפני שבע שנים והוציא ארבעה אלבומים; וברי סחרוף ושי צברי יתארחו במופע של הלויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully