וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש והמסכה חוזר: בוריס ברצ'ה יופיע ברייב בלייב פארק ראשון לציון

19.9.2019 / 10:24

ברצ'ה מגיע שוב לישראל כחלק מהסבב העולמי, ויופיע תחת כיפת השמיים בהפקה גדולה ב-30 בספטמבר בלייב פארק ראשון לציון. עוד בליין-אפ: Stereo Undergroung, Fidles ו-Matador

עם תחילת השנה החדשה, חוזר אמן המינימל טכנו בוריס ברצ'ה להופעה בישראל, הפעם לראשונה תחת כיפת השמיים ברייב אדיר בלייב פארק ראשון לציון, שיתקיים ב30 בספטמבר, בהפקה יוצאת דופן של Tel Aviv calling. ישראל היא חלק מהסיבוב העולמי שלו בין פסטיבלים, ביניהם Tomorrowland, Exit , Time Wrap. הוא מגיע אלינו לאחר חודשים רבים של עבודה על אלבומו החדש, שיצא לאור ממש בסמוך לרייב בפארק, מה שמבטיח סט ארוך וחדשני.

מלבד ברצ'ה, הערב יכלול ליין אפ של אורחים נוספים: Fidles, צמד מעצבי הסאונד מאיטליה, שמהווים השראה ל-dj סולומון ולורן גרנייה,Matador המהפכני יליד דבלין, Stereo Underground, Ido Morali, Eitan Rieter ו-Mark Finkel.

בוריס ברצה. יחצ, אתר רשמי
בוריס ברצה/אתר רשמי, יחצ

בוריס ברצ'ה, 38, נולד בגרמניה והחל להפיק לעצמו את המוזיקה באמצעות מכשיר CD ומכשיר פלייסטיישן בגיל 12. ב-2006 פרץ לתודעת העולם תחת הלייבל המחתרתי הברלינאי 'אוטיסט' עם בשורת 'המוזיקה האינטליגנטית של המחר'- עולם ההיי-טק מינימל, ז'אנר המוזיקה הפרטי שלו.

לאחר ששחרר EPs נוספים, שכיכבו בראש טבלת המכירות, ב-2007 הוחתם בוריס על ידי הלייבל הנחשב "הארטהאוס". באותה שנה הפך לכוכב אמיתי, שסומן כדבר הבא בסצנה האלקטרונית בכל מגזיני התרבות באירופה. בשבע שנותיו ב'הארטהאוס' יצא למאות טורים, הוציא ארבעה אלבומים, המון סינגלים והפך לפייבוריט מתמיד בסצנת המועדונים של ימינו, שם הוא מראה לקהל שעם הסאונד והמלודיות שייחודיות לו, כמה מינימל טכנו יכול להיות מלהיב.

כמי שתמיד רצה להתנער מלייבלים מסחריים, בתחילת 2016 הקים את הלייבל שלו "Fckng Serious", בו הוציא את אלבומו החמישי "22", פסגת המופת של יצירתו המוזיקלית עד כה. בנוסף, יצר את "Boris Brejcha Showcase"- מופע ראווה שהוא חוויה שלמה המשלבת אפקטים חזותיים, המוזיקה המיוחדת שלו וכמובן, מסכת ג'וקר עימה הוא מזוהה. ב- 2017, Fckng Serious היה הלייבל המוזיקלי האלקטרוני הראשון שעשה סיבוב הופעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully