וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג אחרי "נבסו"? הסדרה "קופה ראשית" מועמדת ל"אמי" הבינלאומי לסדרה הקומית

19.9.2019 / 14:55

הסדרה "קופה ראשית" של כאן 11 הוכרזה היום כמועמדת בפרס האמי הבינלאומי, בקטגוריית הסדרה הקומית הטובה ביותר של השנה - כך נודע לוואלה! תרבות. היא תנסה לשחזר את הצלחתן של שתי סדרות ישראליות שזכו בעבר בקטגוריית הסדרה הקומית באמי הבינלאומי - "רמזור" ו"נבסו"

הסדרה "קופה ראשית". מיכה לובטון,
תיקח את כל הקופה? "קופה ראשית"/מיכה לובטון

פרסום ראשון: הסדרה "קופה ראשית" הוכרזה היום כמועמדת בטקס פרס האמי הבינלאומי, בקטגוריית הסדרה הקומית הטובה ביותר של השנה. הסדרה תתמודד מול שלוש סדרות נוספות מברזיל, סינגפור וקנדה. עונתה הראשונה של הסדרה שודרה בחינוכית ועונתה השנייה מצולמת בימים אלה ותשודר בתחילת השנה הבאה בכאן 11. היא נוצרה על ידי יניב זוהר ונדב פרישמן, בויימה על ידי אורן שקדי ומופקת על ידי חברת יולי אוגוסט.

הסדרה תנסה לשחזר את הצלחתן של שתי סדרות ישראליות שזכו בעבר בקטגוריית הסדרה הקומית באמי הבינלאומי - "רמזור" ו"נבסו". ההכרזה על הזוכה תתקיים בטקס האמי שיתקיים ב-25 בנובמבר בניו יורק.

הסדרה מתארת באופן קומי וסאטירי את מורכבות היחסים בין העובדים ללקוחות, כולם ממגזרים שונים בחברה הישראלית, ברשת מזון מקומית, ומשחקים בה קרן מור, דב נבון, יניב סוויסה, נועה קולר, יעקב בודו, אושיק לוי, אמיר שורוש, דניאל סטיופין, מיה לנדסמן ודורית לב ארי.

אלדד קובלנץ, מנכ"ל כאן, מסר: "מועמדותה של 'קופה ראשית' לפרס האמי היוקרתי, מקדמת אותנו צעד נוסף בדרכנו להיות גוף התוכן המוביל בישראל, עם השקעה של מאות מיליוני שקלים בתוכן ישראלי מגוון ואינטליגנטי. אנחנו שמחים לגלות שהסדרה מקבלת את ההכרה הבינלאומית שכל כך ראויה לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully