וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלוד ללוש, גיא נתיב והמרגלת מרתה כהן יגיעו לפסטיבל הסרטים בחיפה

22.9.2019 / 8:11

הבמאי הצרפתי הוותיק והבמאי הישראלי זוכה האוסקר יהיו בין אורחי הכבוד של פסטיבל הסרטים שיתקיים בסוכות בחיפה, כמו גם המרגלת מרתה כהן, הבמאי של "פריסיליה מלכת המדבר" ורבים אחרים

אחרי שפירסם מי יהיו סרטי הפתיחה והנעילה שלו, מי יתמודדו בתחרויות הישראליות שבו ומה יכלול התפריט הבינלאומי, פסטיבל הסרטים בחיפה מודיע היום (ראשון) על האורחים והאורחות שיכבדו בו בנוכחותם.

הבמאי הצרפתי הוותיק קלוד ללוש יגיע לפסטיבל לשם קבלת פרס מפעל חיים, וינצל את ההזדמנות גם להציג את סרטו החדש, "שנות חיינו היפות ביותר", המאחד בין שני כוכבי הקלאסיקה הרומנטית שלו, "גבר ואישה" - ז'אן-לואי טרנטיניאן ואנוק איימה, שתגיע גם היא לכרמל.

הפסטיבל יערוך גם הקרנה מיוחדת במלאת 25 שנה לצאת סרט הפולחן "הרפתקאותיה של פריסיליה מלכת המדבר", והיא תתקיים בנוכחות יוצרו סטיבן אליוט.

הבמאי הנורבגי הנס פטר מולנד, מצידו, יגיע לפסטיבל עם העיבוד שלו לרב המכר "יוצאים לגנוב סוסים". בצידו, יבואו גם שניים מן היוצרים הבולטים בקולנוע הפולני בעשרות השנים האחרונות - קז'ישטוף ז'נוסי ואגניישקה הולנד.

גיא נתיב, הבמאי הישראלי המתגורר בלוס אנג'לס, יקפוץ לביקור מולדת ויציג בהקרנת בכורה מקומית את "סקין", סרטו העלילתי הארוך דובר האנגלית, המתרחש באותו יקום של סרטו הקצר זוכה האוסקר בשם זהה. ואחרונה חביבה - מרתה כהן, מי שחדרה בשנות הארבעים מעבר לקווי האויב וריגלה בגרמניה הנאצית, תנכח בהקרנת הבכורה הישראלית של הסרט התיעודי המסקרן על אודותיה, "מרתה כהן - איך הפכתי במקרה למרגלת".

הפסטיבל ייצא לדרך ב-12 באוקטובר ויימשך לאורך כל סוכות, עד ה-21 לחודש. בקרו באתר הרשמי שלו לפרטים נוספים.

קלוד ללוש. פסטיבל חיפה,
קלוד ללוש/פסטיבל חיפה
מרתה כהן. פסטיבל חיפה,
מרתה כהן/פסטיבל חיפה
גיא נתיב. GettyImages
גיא נתיב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully