וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע שלישי לקומיקאי לואי סי קיי בגיחתו הבאה לישראל

24.9.2019 / 18:00

אחרי שהכרטיסים לשני המופעים הראשונים נמכרו תוך דקות, הצליחה ההפקה להוסיף הופעה שלישית לאחד הקומיקאים והסטנדאפיסטים הגדולים בעולם, לואי סי קיי. כל הפרטים

עדכון אחרון: 2 באוקטובר, 18:30

ההאשמות כלפי לואי סי קיי לא מפריעות לקהל הישראלי: אחרי שהכרטיסים להופעה שלו בהאנגר 11 תל אביב ב-23 בנובמבר אזלו תוך רבע שעה, נפתחה מכירה נוספת לאותו יום, שגם לה אזלו הכרטיסים בתוך עשר דקות בלבד. עכשיו, אחרי מאמצים ממושכים מטעמה של ההפקה בישראל, שוריינה הופעה שלישית. לואי סי קיי יטוס לאירופה להמשך סיבוב ההופעות שלו, ואז יחזור לישראל למופע נוסף שייערך ב-28 בנובמבר, אף הוא בהאנגר 11. מכירת הכרטיסים תיפתח מחר, חמישי, בעשר בבוקר.

גם במקרה הזה המופע יהיה נטול טלפונים סלולריים. רוכשי הכרטיסים יתבקשו להכניס את המכשירים הסלולריים לנרתיקים. סי קיי, שזכה בעבר בששה פרסי אמי, יצר וכיכב בסדרות "לואי" ו"הוראס ופיט". באוגוסט 2016 הגיע להופעה בישראל וזכה לביקורות מצוינות.

לרכישת כרטיסים

לואי סי קיי. GettyImages
איך הישראלים יקבלו אותו? סי. קיי/GettyImages

בסוף 2017 פורסמו בתחקיר של הניו יורק טיימס טענות של חמש נשים כי לואי סי קיי אונן בפניהן ובשיחות טלפון עמן, ללא הסכמתן. בשנה שעברה הודה הקומיקאי כי ההאשמות הן נכונות. לאחר היעדרות ארוכה חזר בתחילת השנה לבמות הסטנד אפ, והתייחס לראשונה להטרדותיו המיניות בפומבי. בתחילת הופעתו אמר "אני אוהב לאונן, ואני לא אוהב להיות לבד". עוד הוסיף: "קראתם את הדברים הכי גרועים שאפשר לקרוא על אדם, עליי, ועדיין הגעתם לכאן. כל העניין בקומדיה הוא להגיד דברים שאתה לא אמור להגיד. זה הקטע". עוד על פי הדיווח, הקומיקאי התבדח על כך שפורנו הוא הכרחי כי הוא מונע מגברים להטריד נשים בעבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully