וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא סמרטוט רצפה, אפס": הפיצוץ הגדול בין ינון מגל ובן כספית

24.9.2019 / 12:15

העיתונאי בן כספית כינה את אבישי עברי "אפס" לפני שהועלה לשידור בתכנית של כספית וינון מגל ב-103fm, אך לבקשת עברי - לא חזר בו מדבריו. אבישי עברי ניתק את השיחה, והדבר הוביל לריב ענק בין כספית למגל. צפו בתיעוד הריב באולפן

פיצוץ/מתוך עמוד הפייסבוק של 103

(צפו למעלה בתיעוד הריב באולפן)

ההחלטה להעלות לשידור את אושיית הרשת אבישי עברי בעקבות פוסט שכתב ("מתי יעשו סרט על זה שרבין חתם הסכם כושל שנתן נשק לטרוריסטים ובגללו נרצחו פה 1,500 איש? אפשר לקרוא לו 'ימים נוראים'") גרמה לסערה-רבתי באולפן של בן כספית וינון מגל ב-103fm.

"עברי צייץ סדרת ציוצים מטומטמת להחריד ומתועבת ואני שואל את עצמי למה הסכמתי שהוא יעלה לשידור", אמר כספית. "הוא צייץ 'מתי יעשו סרט על כך שרבין חתם הסכם כושל שנתן נשק לטרוריסטים ובגללו נרצחו 1,500 איש", השיב ינון. כספית ענה לו: "אז תגיד לאפס הזה שיעשה סרט. הוא אותו האיש שעשה סרטון בחירות שמאחוריו תמונה של בית קברות צבאי. אני אגיד עליו את דעתי כל עוד יש כאן חופש ביטוי. בנוסף אני רוצה לקעקע את האירוע הזה שהימין הוא אלים והשמאל הם חננות וסחים".

כשאבישי עברי עלה לשידור הוא דרש מכספית שיתנצל בפניו. כספית סירב, ועברי ניתק את השיחה לאחר שכינה את כספית "סמרטוט רצפה, אפס אפסים". ינון מגל פנה לכספית ואמר: "אני לא מבין את זה. בסוף אנחנו רוצים לדבר ולשמוע קולות. אני חושב שהוא מבטא תחושה שמדברים על רבין בהקשר הרצח והוא הפך לקורבן אולטימטיבי. אבישי לעומת זאת אומר שרבין עשה מעשה מופקר שבגללו נרצחו רבים".

כספית: "לפני אוסלו אף יהודי לא נהרג? אתה תורם לטיפשות הזו שוב. אפשר להתווכח על אוסלו ולומר שהוא נכשל. נרצחו המון לפני וירצחו עוד אחרי. האם כל זה מכשיר רצח של ראש ממשלה?". בהמשך אמר מגל שחשב שיהיה מעניין לדבר עם אבישי. "אני מצטער שהסכמתי שתעלה את האידיוט הזה לשידור", השיב כספית. "מה העניין לקלל?", תהה מגל. "לעשות לך רשימה של כל הדברים הלא רציניים אצלך?", השיב כספית בטונים גבוהים. "אני נגרר לכאן כל בוקר בשערותיי. לא טוב הסגנון שלי? ניפרד כידידים. פעם אחרונה שהערת לי על הקללות. בפעם הבאה, באותו הרגע אני כבר לא פה".

ינון מגל בן כספית. יחצ, עיבוד תמונה
בלגן באולפן. ינון מגל ובן כספית/עיבוד תמונה, יחצ
אבישי עברי בסרטון הליכוד על רקע קברי חללי צה"ל. צילום מסך
ניתק. אבישי עברי/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully