וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפה וההופעה החיה: סלין דיון מגיעה לישראל. כמה זה יעלה לכם?

26.9.2019 / 17:00

הדיווה של וגאס מגיעה לשתי הופעות ראשונות אי פעם בישראל, שתתקיימנה באוגוסט 2020 בתל אביב. לכבוד ההופעות ייבנה אמפיתיאטרון פתוח עם 20 אלף מקומות ישיבה. אז איך תרכשו וכמה תשלמו עבור התענוג? הפרטים בפנים

סלין דיון. אינסטגרם, אתר רשמי
יש דיוות ויש סלין דיון. פתחו יומנים ורשמו את ה-4-5 באוגוסט הבא/אתר רשמי, אינסטגרם

אם אתם אובר-רומנטיקנים, ט"ו באב הבא, 4 באוגוסט 2020, צפוי להגשים את משאלותיכם, כשסלין דיון תקיים הופעה ראשונה אי פעם בישראל. המופע יתקיים באמפיתיאטרון מיוחד שייבנה תחת כיפת השמיים בגני יהושע וצפוי להכיל כ-20 אלף איש. עדכון: לאור הביקוש, נפתח מופע חדש שיתקיים למחרת ב-5 באוגוסט.

זמרת העל הקנדית, שמקיימת את מרבית הופעותיה בעיר מגוריה לאס וגאס, הודיעה על סיבוב הופעות עולמי ענק בכ-100 ערים ברחבי העולם וצפוי להיות אחת מגולות הכותרת של 2020. דיון הופיעה בשנים האחרונות בעיקר בצפון אמריקה עם גיחות לאירופה וליפן, אבל הסבב הנוכחי יהיה המשמעותי והרחב ביותר שלה מאז 2008, אז קיימה 132 הופעות בחמש יבשות.

דיון עשתה את הפריצה הגדולה בסוף שנות ה-80 עם שתי הופעות אירוויזיון - אחת ב-1988 כנציגת שוויץ, תחרות בה זכתה, והשנייה שנה לאחר מכן עם שירה הראשון באנגלית "Where Does My Heart Beat Now". ב-1991, לאחר השתתפותה בפסקול הסרט "היפה והחיה", זינקה לתודעה העולמית ומאז ההופעות שלה הן מהמבוקשות ביותר בעולם הבידור. היא הוציאה 15 אלבומים בצרפתית ו-12 באנגלית וב-36 שנות פעילות צפו בהופעותיה יותר מ-11 מיליון איש, כששווי ההכנסות הגיע ללמעלה מ-800 מיליון דולר. דיון נחשבת לזמרת הרווחית ביותר בכל הזמנים.

Lying Down - השיר החדש של סלין דיון

אז כמה זה יעלה? מחירי הכרטיסים יחלו ב-390 שקלים בהתאם למקום הישיבה. מכירה מוקדמת לנרשמים מראש באתר תחל ביום שלישי הקרוב (1 באוקטובר) בשעה 20:00. חברי "השומע המתמיד של שוקי וייס" יקבלו אוטומטית מייל עם פרטי המכירה.

  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully