וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם זה נגמר בנטישת האולפן: פיצוץ נוסף בין ינון מגל לבן כספית

6.10.2019 / 11:17

סיבוב שני בקרב הרדיופוני בין שני מגישי הרדיו בתחנה 103fm ינון מגל ובן כספית: לאחר שינון מגל אמר לעמיתו להגשה שהכל אצלו תלוי-אג'נדה נגד נתניהו, ענה לו כספית: "אתה שקרן חסר בושה". מגל לא נשאר חייב ואמר לו: "אתה טיפש". זה נגמר כשכספית עזב את אולפן הרדיו

ינון מגל בן כספית. יחצ, עיבוד תמונה
ראש בראש. מגל וכספית/עיבוד תמונה, יחצ

קרב רדיופוני נוסף בין ינון מגל לבן כספית, המגישים בצוותא תכנית בוקר בתחנת הרדיו 103fm: ינון מגל תקף בתחילת השידור את עמיתו בן כספית כשאמר לו שכל הפרסומים שלו תלויי אג'נדה נגד ראש הממשלה נתניהו: "הכול אצלך אג'נדה. כל מה שאתה כותב זה תלוי אג'נדה. איך זה יכול להיות שכל מה שאתה כותב על ביבי זה רע?". כספית הגיב: "אתה שקרן חסר בושה". מגל ענה: "אל תקרא לי שקרן, אני אקרא לך טיפש".

בתגובה אמר כספית כי הוא פרסם גם תחקירים נגד יריבו של נתניהו, בני גנץ, וקרא לינון מגל להתנצל בפניו. "אני לא מתנצל", הבהיר מגל. "בן, אתה צריך להתחיל בהתנצלויות. אל תבוא אלי בעוואנטה של עיתונאי. הייתי עיתונאי יותר הגון ממך. אתה פותח את הפה? ערכתי אתר והתמודדתי בהגינות וביושר עם כל הלחצים. אל תבוא אלי בכל מיני האשמות". מגל קרא לכספית לא לקלל ולא לזרוק אוזניות, כפי שעשה בריב הקודם ביניהם לפני כשבועיים, אלא שכספית הניח את האוזניות והודיע כי הוא עוזב את האולפן.

הנושא: לפיד, יאיר לפיד, סרט של בן כספית. צילום מסך
נטש את השידור. כספית/צילום מסך

כאמור, לפני כשבועיים ההחלטה להעלות לשידור את אושיית הרשת אבישי עברי בעקבות פוסט שכתב ("מתי יעשו סרט על זה שרבין חתם הסכם כושל שנתן נשק לטרוריסטים ובגללו נרצחו פה 1,500 איש? אפשר לקרוא לו 'ימים נוראים'") גרמה לסערה-רבתי באולפן של השניים. "עברי צייץ סדרת ציוצים מטומטמת להחריד ומתועבת ואני שואל את עצמי למה הסכמתי שהוא יעלה לשידור", אמר כספית. "הוא צייץ 'מתי יעשו סרט על כך שרבין חתם הסכם כושל שנתן נשק לטרוריסטים ובגללו נרצחו 1,500 איש", השיב ינון. כספית ענה לו: "אז תגיד לאפס הזה שיעשה סרט. הוא אותו האיש שעשה סרטון בחירות שמאחוריו תמונה של בית קברות צבאי. אני אגיד עליו את דעתי כל עוד יש כאן חופש ביטוי. בנוסף אני רוצה לקעקע את האירוע הזה שהימין הוא אלים והשמאל הם חננות וסחים".

כשאבישי עברי עלה לשידור הוא דרש מכספית שיתנצל בפניו. כספית סירב, ועברי ניתק את השיחה לאחר שכינה את כספית "סמרטוט רצפה, אפס אפסים". ינון מגל פנה לכספית ואמר: "אני לא מבין את זה. בסוף אנחנו רוצים לדבר ולשמוע קולות. אני חושב שהוא מבטא תחושה שמדברים על רבין בהקשר הרצח והוא הפך לקורבן אולטימטיבי. אבישי לעומת זאת אומר שרבין עשה מעשה מופקר שבגללו נרצחו רבים".

כספית: "לפני אוסלו אף יהודי לא נהרג? אתה תורם לטיפשות הזו שוב. אפשר להתווכח על אוסלו ולומר שהוא נכשל. נרצחו המון לפני וירצחו עוד אחרי. האם כל זה מכשיר רצח של ראש ממשלה?". בהמשך אמר מגל שחשב שיהיה מעניין לדבר עם אבישי. "אני מצטער שהסכמתי שתעלה את האידיוט הזה לשידור", השיב כספית. "מה העניין לקלל?", תהה מגל. "לעשות לך רשימה של כל הדברים הלא רציניים אצלך?", השיב כספית בטונים גבוהים. "אני נגרר לכאן כל בוקר בשערותיי. לא טוב הסגנון שלי? ניפרד כידידים. פעם אחרונה שהערת לי על הקללות. בפעם הבאה, באותו הרגע אני כבר לא פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully