וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלי עטרי, תיקי דיין ומיקי גבריאלוב: אלו הזוכים בפרס מפעל חיים של אמ"י

6.10.2019 / 12:14

אושרה אלקיים רונן, רפי בן משה, יורם בר סלע, מיקי גבריאלוב, סלים דאו, תיקי דיין, אלירון טובי, אורי טננבאום, גלי עטרי, ליאורה ריבלין, ולאה שבת הם הזוכים בפרס מפעל חיים של איגוד אמני ישראל לשנת תש"פ. אירוע הענקת הפרס יתקיים ב-12 בנובמבר

מיקי גבריאלוב. חן בוקר,
אחד הענקים. מיקי גבריאלוב/חן בוקר

המוזיקאי מיקי גבריאלוב, השחקן סלים דאו, השחקנית תיקי דיין, הזמרת גלי עטרי, השחקנית לאורה ריבלין, המוזיקאית לאה שבת, הרקדנית אושרה אלקיים רונן, המלחין רפי בן משה, הקוסם יורם בר סלע, הקוסם והיזם אלירון טובי והפנטומימאי אורי טננבאום - הם הזוכים בפרס מפעל חיים של איגוד אמני ישראל (אמ"י) לשנת תש"ף. השנה יינתן גם פרס מיוחד על תרומה למוזיקה למוטי מלכא שייסד את התזמורת האנדלוסית בישראל, כמו גם פרס על תרומה לתיאטרון לנעם סמל שכיהן כמנכ"ל הקאמרי במשך שנים ארוכות. אירוע הענקת הפרס יתקיים ב-12 בנובמבר בהיכל התרבות פתח תקווה.

יו"ר איגוד אמני ישראל יענקל'ה מנדל מסר: "השנה אנחנו מציינים 40 שנה להקמת איגוד אמני ישראל, שמיום הקמתו נלחם ופועל למען זכויות האמנים בארץ. עברנו דרך ארוכה, וממשפחה מצומצמת של כמה עשרות, הפכנו למשפחת אמנים ענפה עם אלפי חברים, צעירים וגם ותיקים. האירוע השנתי להענקת פרסי מפעל חיים שאנחנו מקיימים כבר למעלה מעשור, הוא לא רק חגיגה והזדמנות להכיר תודה לגדולי האמנים, אלא גם הזדמנות להזכיר שוב לציבור וגם למקבלי ההחלטות, שמדינה ללא תרבות היא מדינה ללא נשמה, בתקווה שבעקבות המאבקים שלנו, האמנים הצעירים של היום יוכלו להתבגר בכבוד במדינתם".

תיקי דיין. ראובן קסטרו
גדולה מהחיים. תיקי דיין/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully