וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניה, אנדרוורלד וסיקרט גארדן: אורורה בוחרת את האלבומים שהשפיעו עליה

6.10.2019 / 14:44

כוכבת הפופ הנורווגית אורורה תגיע לשתי הופעות בישראל ב-14 וב-15 בנובמבר, ולכבוד הביקור ביקשנו ממנה לבחור את האלבומים שהכי השפיעו עליה. האזינו לבחירות ממש כאן

הזמרת אורורה. יח"צ,
ללא דיבורים, רק דממה. אורורה/יח"צ

Enya - Amarantine

האלבום הזה, וספציפית השיר "Water Shows the Hidden Heart", לימדו אותי עד כמה מוזיקה יכולה להיות מרגיעה ואיך מוזיקה יכולה לספק את אותה החוויה והתחושה שהטבע מעניק לנו כמו חבר שיושב בשקט לידך, ללא דיבורים, רק דממה.

Underlworld - 1992-2012 The Anthology

האלבום שגילה לי את הקסם בלרקוד ודרכו התאהבתי בלצאת ולרקוד לבד. האלבום הזה פשוט מושלם בשביל זה. השיר האהוב עליי באלבום הוא "Rez". הוא מאוד ארוך ואין בו שניחה אחת מיותרת.

The Beatles - Revolver

מדובר באחד האלבומים שגרמו לי לאהוב את חווית הפסיכדליה שהמוזיקה מעניקה לנו. תמיד הרגשתי חיבור לדברים אחרים שאינם קיימים בחיי היומיום ומוזיקה היא משהו כזה של עולמות אחרים, וכך גם האלבום הנפלא הזה של הביטלס.

Eric Whitacre - Lux Aurumque

השיר הזה הוא פיסת מוזיקה יפהפייה. תמיד אהבתי שירה של מקהלות כי היא כמו מובלעת בתוך רצף שבו הזמן עומד מלכת.

Secret Garden - White Stones

אחד האלבומים שהקשבתי להם הכי הרבה במהלך חיי. הוא ליווה הרבה הליכות ביער, טיפוס על הרים וריקודים בבית מול המראה. אני אוהבת איך הכל נשמע שם כאילו כל דבר הוא מאוהב. "Windancer" הוא קטע מעולה להיסחף איתו והוא הולך איתי תקופה ארוכה. יפהפה.

אורורה (Aurora) תופיע ב-14 וב-15 בנובמבר במועדון הבארבי בתל אביב. הכרטיסים להופעה הראשונה אזלו, וכרטיסים להופעה השנייה ניתן לרכוש כאן בעלות של 250 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully