וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת פסטיבלים בחול המועד סוכות: 7 המלצות לאמצע אוקטובר

10.10.2019 / 0:00

פסטיבל התמר עם מופע מחווה לשלום חנוך; פסטיבל בנימינה שכולל מופעי מחווה למאיר בנאי, דני סנדרסון וברי סחרוף; פסטיבל עכו שיציג תיאטרון קצת שונה - ועוד כמה המלצות שאסור לפספס בחול המועד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית

אחת האופציות המעניינות ביותר בחול המועד סוכות הוא הפסטיבל הזה, שכל כולו חגיגה סביב גיבורי תרבות ישראלים. הפעם נבחרו שלושה אמנים אדירים: מאיר בנאי ז"ל, דני סנדרסון וברי סחרוף. במיוחד עבור הפסטיבל ייערך מופע מחווה לבנאי בהשתתפות ארז לב ארי, נרקיס, עידן חביב, עלמה זוהר, ערן צור, קובי אפללו, רונה קינן ורמי קלינשטיין. למחרת תיערך מחווה ליצירתו של סחרוף ומאוחר יותר מופע של הגאון בעצמו, ולמחרת - מחווה לסנדרסון שתסתיים במופע שלו עם להקתו. לא להחמיץ.

מתי? 15-17 באוקטובר

איפה? בנימינה וגבעת עדה. לפרטים נוספים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל התמר

פסטיבל התמר חוגג כבר 20 שנה, וכמדי שנה גם הפעם יתקיימו בו כמה הפקות מקור מרתקות במיוחד וחיבורים מוזיקליים יוצאי דופן. כל זאת כמובן על רקע תפאורה מדברית יפהפייה, שתהווה רקע לכמה מופעי זריחה. בערב הראשון יעלה אלבום המופת של החברים של נטאשה "רדיו בלה בלה" על הבמה כאופרת רוק מרהיבה בביצוע הלהקה ואורחים. בערב השני יתקיים ערב מחווה לשלום חנוך. מופע נוסף הוא למעשה ערב של שלוש הופעות של עומר אדם, בניה ברבי וישי ריבו. בערב הרביעי והאחרון תתקיים מסיבת יום הולדת של הפסטיבל עם פול טראנק, טונה עם רביד פלוטניק (נצ'י נצ') ביחד ולחוד, ודיג'יי סט מיוחד של אינפקטד מאשרום אשר יארחו את האמן האלקטרוני BLISS. ויהיו גם הופעות של ברי סחרוף, אברהם טל, התקווה 6 ועוד ועוד.

מתי? 14-18 באוקטובר

איפה? היכל מצדה, פסגת מצדה קיבוץ עין גדי ונאות הכיכר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל עכו

הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון אחר ה-40 יתקיים כמדי שנה במהלך חול המועד סוכות. בפסטיבל יופיעו מאות שחקנים ופרפורמרים מהארץ ומהעולם, שיעלו עשרות הצגות ומופעים, מתוכן שמונה בכורות שייקחו חלק בתחרות. השנה תחום תיאטרון החוצות יהפוך לגדול ובמהלך הפסטיבל יתקיימו עשרות מופעי רחוב. בנוסף יועלו יצירות של רקדנים, ואף יצירות נוער. כמו כן, תפעל בפסטיבל גם במת נוער שתאפשר חשיפה לתיאטרון נוער.

מתי? 14-17 באוקטובר

איפה? רחבי עכו

טקס פרסי אמ"י מירי רגב עודד קוטלר. מגד גוזני
גם הוא יחזור עם הצגתו "הקללה". עודד קוטלר/מגד גוזני
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל אושפיזין

מי שיגיע לאשדוד, יוכל ליהנות מפסטיבל מוזיקלי נהדר - "פסטיבל אושפיזין" - שיכלול רשימה מפוארת של מופעים והפקות מקור. בפסטיבל ישתתפו בין השאר עידן עמדי, חנן בן ארי, יובל דיין, לירן דנינו, עידן חביב וישי לוי במופע "לילה של כוכבים 2"; עמיר בניון יארח את ארקדי דוכין ומיכה שטרית; יובל בנאי במופע "יובל שר יוסי", ירדנה ארזי תארח את אילנית; הרכב הפלמנקו הישראלי-בינלאומי המוערך "רמנגאר" ועוד ועוד.

מתי? 15-19 באוקטובר

איפה? רחבי אשדוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניגונים בצדק

לאלו שמעדיפים את האופציה של התרבות היהודית, נציע את פסטיבל "ניגונים בצדק" שכל כולו מוזיקה, מחול, שירה, סיורים ואפילו קולינריה בשכונת נווה צדק התל אביבית. הפסטיבל יכלול בין השאר מופעים של שולי רנד, ברי סחרוף, אתי אנקרי, שי צברי, נרקיס, דניאל סאן קריאף, עמיר בניון, נועה ירון, אסתר רדא ועוד ועוד.

מתי? 16-17 באוקטובר

איפה? סוזן דלל, נווה צדק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ספיריטואליזם - לילה רוחני במוזיאון

רגע אחרי יום כיפור, תדר חוזר למוזיאון תל אביב לאמנות לעוד לילה ארוך שיארח עשרות הופעות, מיצגים, הרצאות, תקלוטים והקרנות מסביב ובתוך גלריות המוזיאון. מה צפוי? ברי סחרוף והרכב טריו חשמלי יבצע לראשונה אי פעם את הפסקול האגדי של "קלרה הקדושה"; שלמה בר והברירה הטבעית; שי בן צור; והמון מפגשים והרצאות בהשתתפות פרופ' יעקב רז, ניסים אמון, גור בנטביץ', הרבנית ד"ר פייגה אשלג ועוד ועוד.

מתי? הערב, החל מ-20:00

איפה? מוזיאון תל אביב

ברי סחרוף מתארח בהופעה של איפה הילד באמפי שוני. ניב אהרונסון
אגדה. ברי סחרוף/ניב אהרונסון
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל נווה יוסף

מה שמייחד את פסטיבל נווה יוסף לתיאטרון קהילתי בחיפה, שיתקיים בחול המועד סוכות, הוא שמדובר בפסטיבל חינם לקהל הרחב. הפסטיבל שואף להעניק במה לקבוצות אוכלוסייה שקולן ממודר מהשיח התרבותי של החברה בישראל ולנושאים חברתיים שנדחקו לצד. במסגרת הפסטיבל יתקיימו עשרות מופעי תיאטרון מכל רחבי הארץ ובארבע שפות: עברית, אמהרית, ערבית ורוסית. הפסטיבל יארח בשלושה ימים מפגשים והצגות מגוונות לכל הגילאים באולמות מתנ"ס נווה יוסף, ובמתנ"ס חליסה שמוכשרים במיוחד לצורך הפסטיבל.

מתי? 15-17 באוקטובר

איפה? באולמות מתנ"ס נווה יוסף ומתנ"ס חליסה, חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully