וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן דורש מיליון שקל מעומרי חיון: "פרסם דיבה והכפיש אותי"

7.10.2019 / 18:56

חזית נוספת בין אייל גולן לעומרי חיון: הזמר דורש מיליון שקלים מהבלוגר, בטענה שפרסם דברי דיבה ופגע בשמו הטוב בדף הפייסבוק ובאתר שלו, כך נודע לוואלה! תרבות. חיון: "חבל שבסיבוב הקודם ויתרתי לו ומשכתי את התביעה". עו"ד של גולן: "הפעם התנצלות ותחנונים לא יעזרו"

אופירה וברקוביץ' מארחים את אייל גולן. קשת 12, צילום מסך
דורש מיליון. אייל גולן/צילום מסך, קשת 12

חזית נוספת בין הזמר אייל גולן לבלוגר עומרי חיון: גולן שלח היום (שני) באמצעות עורך דינו מכתב לחיון שבו טען כי הבלוגר פרסם דברי דיבה ופגע בשמו הטוב בפרסומים בדף הפייסבוק שלו ובאתר שלו אתמול והיום. כך נודע לוואלה! תרבות. עורך דינו מבקש מחיון להעביר אליו מיליון שקלים כפיצוי, ודורש להסיר מיידית את הפרסומים, "לחדול באופן מיידי מהכפשת גולן", לתקן ולהתנצל בתוך 24 שעות על "דברי הבלע החמורים" בנוסח שיתואם עם גולן מראש.

גולן התייחס במכתבו לכך שאתמול (ראשון) העלה חיון פוסט ובו כתב: "הוא התמכר לקוקאין ומעשן כל בוקר איזה 5 באנגים", ולצד הטקסט הזה תמונה של גולן והפניה לידיעה באתרו - שבכלל אינה מתייחסת לאייל גולן. חיון אומר לוואלה! תרבות שהתמונה של גולן הוכנסה בטעות וירדה בתוך זמן קצר. ההפניה בפייסבוק היתה לידיעה באתר של חיון שהתייחסה בכלל לדברים שאמר השחקן משה אשכנזי בריאיון לוואלה! תרבות, שלפיהם עישן חמישה באנגים במהלך צילומים לסדרה "מטומטמת". יצוין שלא הוזכר קוקאין בשום דרך בכתבה על אשכנזי, צוין רק שימוש בבוקר אחד ולא "כל בוקר" וכאמור - אין לדברים שפורסמו בוואלה! תרבות שום קשר לאייל גולן. עורך דינו של גולן ציין כי הפוסט של חיון עלה "במטרה להביא לפגיעה במוניטין של מרשי בשמו הטוב".

בנוסף, גולן התייחס לפוסט שהעלה היום חיון ובו כתב: "'האבא האפס של יאן לא מימן אותי, הוא קמצן תימני' - אתם תהיו בהלם ממה שעוד אמרה רוסלנה על אייל", לצד תמונה של גולן, רוסלנה ובנם והפניה לכתבה באתרו שבו הובאו ציטוטים שכביכול אמרה רוסלנה על גולן אולם לא צוין באתר למי נאמרו הדברים ולא ידוע אם אכן נאמרו. בנוסף, התייחס גולן במכתבו גם לפוסט נוסף שהעלה חיון ובו כתב "'אני לא רוצה שהפרוצה הזאת תהיה פה יותר' - אמא של אייל גולן יוצאת למלחמה נגד דניאל גרינברג!" לצד תמונה של גולן, בת זוגו ואמו.

גולן טוען באמצעות עורך דינו שי אליאס, כי חיון לא ביקש את תגובתו של גולן טרם הפרסומים, שגרמו לו לטענתו "נזקים אדירים, לרבות פגיעה בשמו הטוב". הוא טוען בין השאר ללשון הרע.

עומרי חיון.
יתנצל? עומרי חיון

באפריל 2017 נחתם בין גולן לחיון הסכם פשרה בעל תוקף של פסק דין בו סיכמו הצדדים כי יסירו תביעות הדדיות. פרטי ההסכם נותרו חסויים. בפרשת הקטינות, כששמו של הזמר היה אסור בצו איסור פירסום, החליט חיון לפרסם את שמו. גולן הגיש תביעה נגד הבלוגר בסך 300 אלף שקלים וטען לנזק של מיליונים. לאחר מכן, הגיש חיון תביעה נגדית בטענה כי גולן כינה אותו בעמוד הפייסבוק שלו "ילד כאפות", מה שהוביל לטענתו לאיומים כלפיו מצד גולשים.

עורך דינו של גולן ציין במכתב ששלח היום לחיון כי בפרסומיו הפר את ההתחייבות בפסק הדין. "יודגש, כי רק בשל מצבו הנפשי החמור כפי שהוצג לגולן על ידך, גולן ריחם ואף ויתר על סכום הפיצוי ועל החיובים הכספיים", כתב לחיון. שי אליאס, עורך דינו של גולן, הוסיף: "המכתב מדבר בעד עצמו. הפעם התנצלות, אשפוז בבית חולים לחולי נפש ותחנונים לא יעזרו".

חיון מסר בתגובה לוואלה! תרבות: "יממה לפני יום כיפור אייל גולן בוחר להחזיר את המלחמה בינינו. אתמול בערב עלה פוסט בפייסבוק עם התמונה של אייל גולן בטעות תחת כותרת שמתאימה לכתבה אחרת באתר. הפוסט הוסר אחרי מספר דקות. מפתיע שאדם ששכב עם נערות כשאבא שלו בחדר הצמוד הוא גם אותו אדם שהעביר בנות צעירות מיד ליד מאיים בתביעה בפעם השנייה. חבל שבסיבוב הקודם החלטתי לוותר לו ולמשוך את התביעה על הכינוי ילד כאפות. אם צריך נגיש תביעה נגדית".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully