וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרנת בכורה לאחד מסרטי הדוקו המדוברים של השנה: מה מצפה לנו בפסטיבל דוקאביב?

10.10.2019 / 8:10

המהדורה הגלילית של פסטיבל דוקאביב תתקיים בנובמבר הקרוב ותציג תפריט אמנותי מסקרן, ובו שלל בכורות ישראליות של סרטים מדוברים וגם כמה אירועים מיוחדים

המערה. פסטיבל דוקאביב גליל,
מתוך "המערה"/פסטיבל דוקאביב גליל

כמדי שנה, המהדורה הגלילית של פסטיבל דוקאביב תתקיים במעלות תרשיחא בחודש נובמבר הקרוב.

הפסטיבל ייצא לדרך בחמישה בנובמבר, עם הקרנת "היה היה ילד" המהולל של אורי לוי, שכבר זכה בפרסים במסגרת פסטיבל דוקאביב בתל אביב, וגם היה מועמד לאופיר. לאחר מכן, הוא יתקיים במשך חמישה ימים ויהיו בו שלל הקרנות בכורה ישראליות של סרטים מסקרנים. הבולט בהם יהיה "המערה", סרטו של פארס פאייד העוקב אחר רופאות הנלחמות בכל מכשול אפשרי כדי להציל חיים במלחמת האזרחים הסורית. הסרט הוקרן רק לפני כמה שבועות בפסטיבל טורונטו ועורר שם תהודה רבה, כך שהוא נחשב פייבוריט לקבל מועמדות לאוסקר, בדיוק כמו עבודתו הקודמת של הבמאי, "האיש האחרון בחאלב".

בכורות מעניינות נוספות יהיו של "בלתי נתפס" על פרשת הארווי ויינשטיין, "טוני מוריסון: חלקי חיי" על הסופרת שהלכה לעולמה השנה, "מסורבות" של דוד אופק ומיה ווב, בהפקת yes docu, שכמשתמע משמו עוסק במסורבות גט; ו"האזרח חודורקובסקי ", שכשמשתמע משמו עוקב אחר אחד מן האנשים היחידים שהעזו לנסות לאתגר את פוטין, מיכאיל חודורקובסקי.

עוד אירועים ששווה לכתוב עליהם הביתה: הקרנת הדוקו "מריאן ולאונרד: מילים של אהבה" שתלווה במופע אקסוטי של רונה קינן ובו מחווה לשירי לאונרד כהן; יום עיון מקצועי בנושא סרטי דוקו על ספורט, ז'אנר שהולך ופורח בישראל; והקרנה חגיגית של "להאיר את יוסי" במעמד הנעילה של הפסטיבל, שתכלול שירה בציבור משיריו של גיבור הסרט, יוסי בנאי.

מחירי הכרטיסים ינועו בין 25 ל-30 שקל, ולחיילים/ות ולסטודנטים/יות הכניסה חופשית.


פרטים נוספים ראו באתר הרשמי.

טוני מוריסון. דוקאביב גליל,
מתוך "טוני מוריסון: חלקי חיי"/דוקאביב גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully