וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיוהד ופיטר גבריאל: ג'ימי וטום מההרכב "בוב מוזס" בוחרים את האלבומים שהשפיעו עליהם

10.10.2019 / 9:32

לקראת הופעתם בפסטיבל DGTL TEL AVIV ב-14 באוקטובר בגני יהושע, ג'ימי וואלאנס וטום האווי, הלא הם צמד האלקטרו-רוק הקנדי "בוב מוזס", בחרו את האלבומים שהכי השפיעו עליהם. האזינו לבחירות ממש כאן

פיטר גבריאל - SO (בחירה של ג'ימי)

"האלבום הזה הקדים את זמנו. ההפקה של האלבום ממש עשירה והוא שילוב נפלא בין אלקטרוני לכלים חיים. האלבום גדוש בכמה משיריו הגדולים ביותר של פיטר וזו תמיד השראה להאזין לו"

מאסיב אטאק - Mezzanine (בחירה של ג'ימי)

"ייתכן שהשיר "Angel" הוא אחד משירי פתיחת אלבום הכי טובים שיש. זה אלבום אפל מאוד, אך גם יפה מאוד. כל כך אהבנו את הסאונד של האלבום, עד שביקשנו ממארק סטנט לעשות מיקס לשירים שלנו".

ניין אינץ' ניילס - Pretty Hate Machine (בחירה של ג'ימי)

"התכנות של התופים והסינתיסייזר באלבום הזה פשוט מדהים. "Head Like A Hole" הוא ההיילייט והסאונד של הבס שם נהדר. יש המון כתיבה מעולה שמסתתרת בעולם האלקטרוני המעוות שטרנט רזנור יצר".

רדיוהד - OK computer (בחירה של טום)

"האלבום הזה השפיע עלי מאוד. כששמעתי אותו לראשונה, הבנתי שהאולפן הוא כלי שגדול יותר מסך חלקיו, ושאלבום ולהקה יכולות להיות יותר גדולות מסך כליהן ונגניהן. זה אחד האלבומים האהובים עלי כי הוא מעניק השראה בהמון רמות. כתיבת השירים מדהימה ומיוחדת, וההפקה פרובוקטיבית ובלתי תיאמן. הרגשתי שהלהקה והמפיק מביאים את היצירתיות למקסימום. בכל פעם שאני מאזין לאלבום, אני מגלה משהו חדש. זה אלבום בלתי ייאמן".

Traveling Wilburys - Traveling Wilburys Vol. 1 (בחירה של טום)

"אני יודע שזה מוזר לבחור באלבום ישן של סופרגרופ מפעם כאחד האלבומים האהובים עלי בכל הזמנים, אבל הוא באמת כזה. אמא שלי נתנה לי את האלבום הזה כשהייתי ילד קטן כשהיינו בחופשה באירופה. אני זוכר שהאזנתי לו ברכבת. הוא נשאר תמיד אחד האלבומים האהובים עלי כי כתיבת השירים שם פשוט מעולה. הוא על-זמני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully