וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תודה למעריצים, נקסט: הקול העדין של אריאנה גרנדה כבש את פראג

16.10.2019 / 14:34

הטוענת לכתר נסיכת הפופ החדשה שרפה את הבמה והשקיעה בחימום, כשבשונה מדיוות פופ אחרות העדיפה להתמקד בביצועים ווקאליים בגבהים מרשימים במקום בהחלפת תלבושות ותפאורה. בכל זאת, המעריצים המשולהבים היו שמחים יותר לו רק הייתה מעניקה קצת יותר יחס לקהל'. ביקורת הופעה

אריאנה גרנדה במופע Sweetener World Tour. GettyImages
אריאנה גרנדה במופע "Sweetener World Tour" עם חברים/GettyImages

נפתח בווידוי: ראיתי לא מעט הופעות של כמה מהדיוות גדולות בעולם - בין אם זו ביונסה בברלין, מדונה בלונדון או מריה קארי וריהאנה בישראל. המסקנה, או הקו המנחה של כל אותן הופעות, הוא שאם תרצה לדעת אם השואו מדהים באמת, אתה פשוט צריך לבחון גם את מופע החימום. כן: אמנים שמעריכים את עצמם ורוצים לתת את השואו הטוב ביותר של חייהם, יודעים שהכל מתחיל, איך לומר, בהתחלה - כך שאם מופע החימום טוב, מרים וגורם לאדרנלין בקהל להמריא לשחקים, כך תדעו שגם ההופעה המרכזית תגרום לכולכם לנענע את הישבן.

נראה שמי למדה איך באמת מחממים את הקהל בצורה הטובה ביותר, כזו שדקות אחר כך תסייע לה לשמור על קור רוח ולא להתפוצץ או להפגין מאמץ כבר מהרגע שבו היא עולה על הבמה, היא הנסיכה החדשה של עולם הפופ - או לפחות אחת הטוענות לכתר - הלא היא אריאנה גרנדה.

אריאנה גרנדה במופע Sweetener World Tour. GettyImages
השקיעה במופעי החימום. גרנדה/GettyImages

כך זה היה כשגרנדה הופיעה לא מזמן בפראג, העיר הצ'כית החביבה על התיירים הישראלים הספונטניים, במסגרת ה-"Sweetener World Tour". למרות התחושה הדי מובהקת שהקהל המקומי כבר מספיק משולהב - היא לא ויתרה וביקשה להקפיץ את האלפים באמצעות מופעי החימום, שכללו הופעות של הזמרת הבריטית אלה מיי ושל הצמד Social House, שלא רק שכיכבו איתה בקליפ לשיר "Boyfriend", אלא גם טרחו "להדליף" לתקשורת - דרך הפה של אחיה הגדול של גרנדה - כי הסולן הראשי והזמרת הנהדרת מנהלים רומן, פחות או יותר יממה אחרי ששרפה את הבמה בפראג.

אל המופע שנערך באולם ה-O2 הגעתי עם מעט חששות, שכן ימים ספורים לפני הודיעו מנהליה של גרנדה כי היא מבטלת את כל מפגשי המעריצים בהתאם לבקשת הרופא שלה. זאת, הואיל והדבר מעמיס על מיתרי הקול העדינים של הזמרת, שלא איחרו להעניק ביצועים משוגעים כבר בשיר הפתיחה "God Is a Woman", לפני שהמשיכה לפלצט עם "Breathin" או "Dangerous Woman", בגבהים שלא היו מביישים גם את ה-מריה בימיה הטובים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אריאנה גרנדה במופע Sweetener World Tour. GettyImages
היא כאן כדי לשיר. אריאנה/GettyImages

ככה שמובן מאליו שבמהלך ההופעה ובשונה מדיוות פופ אחרות, גרנדה לא התמקדה בהחלפת התלבושות והתפאורה, כמו בביצועיה הווקאליים. מה זה אומר? שהרקדנים רקדו, המסכים הקרינו וידאו ארט שהיווה רקע בסיסי, אבל ארי החזיקה מופע שלם של שעתיים ארוכות, בלי מנוחה, בעיקר על מיתרי הקול המופלאים שלה. הכל, תוך שהיא דואגת לדלג בנימוס בין כל חלקי הבמה והקשת שבנו לה באמצע הרחבה, שבתוכה עמדו ברי המזל שרכשו את כרטיסי ה"גולדן רינג" המשודרגים, במרחק נגיעה מהזמרת (וכן, היו כאלו שניסו לגעת).

אריאנה גרנדה במופע Sweetener World Tour. GettyImages
התפאורה? בסיסית/GettyImages

לצערם הרב של המעריצים, מלבד כמה אמרות תודה מנומסות בין "No Tears Left to Cry", "7 Rings" והלהיט הענק "Thank U, Next", הליידי הצעירה לא ממש יישרה אל הצופים מבט או יצרה קשר עין עם כמה מאות האנשים שבזבזו המון כסף, שלא לדבר על איזה ליטוף מגניב בדרך. זמרת? בחסד. אבל לא תמיד נוהגת כנסיכה.

אריאנה גרנדה במופע Sweetener World Tour. GettyImages
אין צורך להתאמץ, רק לנשום/GettyImages
אריאנה גרנדה במופע Sweetener World Tour. GettyImages
תודה למעריצים, נקסט. אריאנה גרנדה/GettyImages

הכותב היה אורח חברת הנסיעות "TIKTIK" המתמחה בחבילות ספורט והופעות בחו"ל, בהופעה של אריאנה גרנדה בפראג, חבילה שכוללת טיסות, שהות במלון ואת הכרטיס להופעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully