וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל מבול כבד - הופסק המופע "רדיו בלה בלה" של הנטאשות במצדה

14.10.2019 / 23:15

באמצע מופע הבכורה של אופרת הרוק "רדיו בלה בלה" של החברים של נטאשה, שהתקיימה במצדה במסגרת פסטיבל התמר, החל לרדת גשם זלעפות על ראשיהם של 7,000 האנשים. המופע הופסק באמצע וחודש לאחר חמישים דקות

אני לא רוקד כשגשום: באמצע מופע הבכורה של אופרת הרוק "רדיו בלה בלה" של החברים של נטאשה, שהתקיימה במצדה במסגרת פסטיבל התמר בים המלח, החל לרדת גשם זלעפות על ראשיהם של 7,000 האנשים שהגיעו לצפות במופע. כרוז הודיע לקהל כי המופע נעצר לחצי שעה. אנשים ששהו בהופעה סיפרו כי הגשם נעצר אמנם תוך כחצי שעה, אך המופע חודש רק לאחר כחמישים דקות. הגשם הכבד החל לרדת בערך באמצע המופע שאמור היה להסתיים בחצות וחצי.

"נרטבנו מכף רגל ועד ראש", אמרה בדאגה עדי מיישוב במרכז הארץ לוואלה! תרבות. "אמרו לנו שיוצאים להפסקה של 20 דקות וחוזרים, אבל לא ברור מה יהיה. מקווים שלפחות הכבישים לא יהיו חסומים ונוכל לחזור הביתה".

גשם מבול באמצע ההופעה רדיו בלה בלה של החברים של נטאשה במצדה. מיה קלטר,
בכורה רטובה. המופע באמצע סערת ברקים/מיה קלטר

המופע "רדיו בלה בלה" עולה היום (שני) למרגלות המצדה במסגרת פסטיבל התמר, ולאור הביקוש העצום - גם ב-20-21.11 בהיכל מנורה מבטחים. מלבד ליאור אשכנזי, שמגלם במופע את גיבור האלבום א.וקסמן, מתארחים בו גם אמיר דדון, ארינה פופובה, נינט, עמיר בניון, ערן צור וקובי מרימי. האלבום כולו יעלה למעשה כאופרת רוק בעטיפה עדכנית שנשארת נאמנה למקור.

אלבום הקאלט הוא סאטירה ביקורתית שכתב מיכה שטרית והולחן על ידי ארקדי דוכין. האלבום מתאר את דמותו של א. וקסמן, אדם מעורער בנפשו הסובל מפיצול אישיות, שמקים ומפעיל תחנת רדיו פיראטית שזהו יומה האחרון לשידור. בתוך נפשו המשוסעת של א. וקסמן שוכנות ארבע דמויות - פרדי, הפי, שץ וליזה - והן משדרות במשך אותה יממה תוכניות שונות

עוד בוואלה!

צפו: המופע רדיו בלה בלה של החברים של נטאשה באולפן וואלה! NEWS

לכתבה המלאה
גשם מבול באמצע ההופעה רדיו בלה בלה של החברים של נטאשה במצדה. מיה קלטר,
ועוד זווית. רדיו בלה בלה בעין הסערה/מיה קלטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully